Pages

Thursday, October 1, 2009

Kontakt podaci

Photobucket

Sve potrebne kontakt podatke (mejl adresu, telefon, kao i najbolje vreme u toku dana kada sam slobodna za konsultacije) možete pronaći na mojim blogovima koji se bave:

-zdravljem u opštem smislu
PUT DO VAŠEG ZDRAVLJA

-energetskim oblicima lečenja
ENERGETSKA LEČENJA - Teslion tip talasa

Astrološke konsultacije u trajanju do 2 sata naplaćujem €50 i u slučaju da se osoba nalazi van Beograda konsultacija ide preko Skajpa, a plaća se unapred preko Western Union servisa transfera novca za uplate iz inostranstva ili na moj dinarski bankovni račun za uplate sa teritorije Srbije.

Ne radim pismene konsultacije (verzija kada treba da ispišem astrološku priču) zato što to uzima jako puno vremena. No međutim, ako ste jako zainteresovani samo za to i plaćanje vam nije problem napisanu astrološku analizu na preko 12 strana naplaćujem €200 i šaljem mejlom. Plaćanje ide unapred, kao i za sve moje usluge.

Novinske članke do 8500 karaktera (sa rastojanjem između reči) naplaćujem  €100 i ako ste zainteresovani možete me angažovati po pitanjima medicinskog istraživanja, hermetičkih i prirodnih nauka, istorije, istorije religije, po pitanju raznih ontoloških i soterioloških tema.

Ne radim bacanje crne magije i salivanje olova, ali radim odličan beta testing i copy writing (ovo je obaveštenje isključivo ako želite da vaš web sajt ima neku svrhu i počnete da zarađujete ili ostvarujete promet preko svoje on line prezentacije).
(Za posedovanje ove spektakularne veštine mogu da zahvalim zdravom razumu i smislu za humor.)

Podučavanje šamanizma ne radim, istina za sada. Kada je momenat odgovarajući (kairos) pokazujem neke stvari i umeća koja odlično znam preko seminara. Ali i to ide kada se "zvezde sklope".


O spiritualnim temama sam sposobna da filozofiram satima (ako sam inspirisana iz čiste dosade ili debelo plaćena), ali za Boga miloga, ako me angažujete za lečenje ili konsultacije, pa nemojte daviti ni sebe ni mene tim sportovima.
Plutonska sam žena, možda previše udarna ili sirova za svačiji ukus, ali kada radim uvek idem na suštinu problema, a ne na mentalne i verbalne dekoracije.

Za astrološke (i numerološke) fanatike postavljena je moja radix karta sa podacima (rektifikovana samo 150 puta i tropski i siderički i ispalo da je tačna svaki put). Te me proučavajte do mile volje.
U slučaju da otkrijete nešto što već ne znam slobodno mi javite :)


Photobucket