Pages

Thursday, June 18, 2009

Jonizujuća plazma

…She's slippy
your're sliding down
she'll be there
when you hit the ground

U stvari, konačno sam shvatila šta ja to želim.

I vrlo je prosto... crna majica Mileta Kitića. Spreda ima s leve strane (bliže srcu normalno) ispisano sitnim zlatnim slovima “Mile Kitić”, a preko celih leđa (opet zlatnom bojom) nacrtana je kruna i ispod nje piše “kralj”.

Johnny take a dive
with your sister in the rain
let her talk about the things
you can't explain
to touch is to heal
to hurt is to steal
if you want to kiss the sky
better learn how to kneel


...on your knees boy!


Istina majica mi je velika, ali ionako nameravam samo da spavam u njoj.
…Da sanjam Mileta.


She's the wave
she turns the tide
she sees the man inside the child


Te stoga otvaram tender.
I to potpuno transparentan.
Majica mora biti moja.
Kraljevstvo za konja, pardon za san.


We move through miracle days
spirit moves in mysterious ways
she woves with it
she woves with it
lift my days and light up my nights


Ovo ispod?
Ah…Mile peva, a ja igram na koncertu.

Uobičajena stvar…



Objavio yzse u 18. jun 2009 18:15:39 | 3 komentara


Mile Kitic peva hitic. :D
Objavio Lanna u 18. jun 2009 20:57:06

Jaci nego ikad!
Objavio C.N. (Neregistrovan) u 18. jun 2009 21:27:19

Lanči?
A nisi htela da idemo na koncert. I nisi htela da se pojavimo u skraćenim majicama i šljokicama, i da igramo na Plavu ciganku i Kraljicu trotoara?
Nisi, a?
I sad ti je žao. I ako, i treba.
Sledeći put idem sama. Pa ti plači... :)
Objavio yzse u 19. jun 2009 15:37:26

No comments:

Post a Comment