Pages

Saturday, March 5, 2016

Brza voćna torta sa mlevenim keksom


Ali je stvarno brza.


Prvo nisam ni planirala da je pravim, ali ovo ono... I tako se zatekoh u supermarketu sa supermalo vremena, a količine sastojaka sam znala napamet... I dok sam jurcala između rafova samo dograbih 100gr čokolade za kuvanje, kutiju sa 300 gr zaleđenog šumskog, crvenog, nekog, bilo kog jeftinog voća, 2 kese od po 100gr Kandit čokolade u prahu, 1l slatke pavlake plus 0,2l isto slatke pavlake, ali nije moralo, i kesu od 1kg mlevenog keksa. Ne treba toliko, u recept ide 300gr mlevenog keksa, ali ovaj je bio na nekom mega popustu, pa neće da se baci, nego ću ostatak iskoristiti za nešto drugo.


Podelila sam 1l slatke pavlake na dve činije u svaku usula po 100gr čokolade u prahu i umutila. U jedan deo sam dodala oko 350 gr keksa, a u drugi odleđeno voće. Par komada sam ostavila za dekoraciju. U veliki kalup od 32cm (samo bočna strana, dno je već tacna za serviranje) sam stavila deo sa keksom, poravnala, pa dodala deo sa voćem. I ubacila u frižider.
Zatim sam otopila nekih 100-150ml slatke pavlake i 100gr čokolade za kuvanje mešajući ih da se dobro sjedine na vrlo blagoj vatri. E da, dodala sam i kašičicu cimeta u prahu.
I ovaj sada ganaš je iznet na terasu na 15 minuta da se ohladi.
Kada se, jelte, ohladio prelila sam ga preko torte, poređala voće kao dekoraciju, vratila je u frižider, i rekla joj laku noć.

Kada sam joj ujutru nazvala dobro jutro, samo sam je izvadila iz frižidera. Ništa nožem okolo, čak me je i to mrzelo. Prosto sam otvorila kalup, podigla ga sa torte i gotovo.
Jeste kao bila velika i teška, ali je nestala za dan i po.


Naravno da na ovom mestu od par godina ranije stoji vrlo sličan recept, ali ovaj mi je nekako blizak srcu. Zdipila sam ga od Vere, čiju "Verinu malu kuhinju" gledam mesecima, volim je, stojim uz nju. I divim se toj finoj devojci negde iz srca Srbije kako na lep, neizveštačen i vrlo logičan način prezentuje svoje znanje.
U moru internetskih fensi budalaština Vera je moja kraljica.





No comments:

Post a Comment