Pages

Friday, November 13, 2009

Making movies

U pustinji žena će izgubiti zastavu sa bornih kola.
Neka je ne traži.

Sedmog dana dobiće je natrag.



Videla sam mejl. Bacio ga je u spam, ali sam ga ipak videla. Linčova upravo ima referal kampanju i svašta mi dolazi. Zato sam tamo i pogledala.

A onda sam opet izašla u noć. Od podzemnih prolaza gde mi se raduju smrznuti muzičari i gde satima gledam skejtere pa sve do krovova.

Photobucket

Skoro sam naučila da izvedem traversu.

Photobucket

Bacam se preko vrhova zgrada. Procenjujem visine.

Photobucket

A kada se spustim gledam čopore.
Vukovi se udružuju zimi.

Photobucket

Neki, ne svi.

Photobucket

Nema potrebe da odgovaram, i zaista više nema potrebe ni da se raspravljamo, niti pravimo blesavi.
Znam da me trekuješ. Ne po broju hitova, to je najgluplji deo, već po server logu.
I znam da nemaš nikog da razume i da to veliko ništa nadire iz svih očiju koje te okružuju.
I vrlo dobro se sećam svega. I kako se pohuju tikvice preko skajpa i kako se instalira...
Ne zaboravljam.

Ono što je bila velika greška je što si hteo da razumeš svaki moj potez.
I što si pokušao da me uceniš ne bih li ti otkrila strategiju.
Tu se sve završilo.

Žena je izgubila zastavu sa bornih kola.
I više joj nije potrebna.

No comments:

Post a Comment