Pages

Saturday, July 7, 2012

Sanjam more ovih dana



Kupila sam sebi dvodelni kupaći.
To mi je valjda prvi posle dvadeset godina, verovatno i više.

U stvari Mili me je naterala.
Ja sam htela ponovo staru kombinaciju, jedan crni i jedan, po mogućstvu električno plavi. Najprostiji i jednodelni. Ali nije bilo tako malog broja.

Prevrtale smo zajedničkim snagama gondolu sa jeftinim dvodelnim, ali i oni su bili ogromni. Na moje zaprepašćenje gaće su bile tange. Na meni su izgledale kao onaj sigurnosni pojas kada treba da skačem sa sajle. Dakle, ne za "civilnu" upotrebu. I uopšte mi nije bilo jasno kako neko od circa 70 kila može, u stvari sme da nosi tako ogromne tange.
Posle mi se odgovorilo.
Sve je dozvoljeno.

Na kraju sam upala u banjičku kinesku robnu kuću i zatvorila se u kabinu na pola sata.
Crni dvodelni. Gaće 38 velike, gornji deo taman. Gaće 36 taman, gornji deo mali. Ne može da se kupi kombinovano, pa čak ni u slučaju da usreći neku drugu damu sa obrnutim proporcijama.

Onda mi je Mili dodala crveni na bele tufne 38, pa je trčala po isti takav 36.
I bi crveni i bi 36.

A onda me je naterala da to probam kod kuće sa njenim maleckim teksas šortsem i uz štikle.
Posle sam se celo veče tako i šetala.
Kada sam izašla na terasu mahnula sam komšijama.
Nek je veselo.

Nekako ipak mislim da sam zglajznula u krizu srednjih godina.
Ali osećaj slobode je neverovatan.
 

No comments:

Post a Comment