Pages

Friday, February 15, 2013

Un Carino Nuevo




Mislim da nema smisla.
I mislim da si bezobrazan.

Sada si to našao da izvodiš.
Sada dok sam polomljena, dok ne mogu da sastavim po tri sata rada, a moram. I sada kada posao navaljuje sa svih strana.
Misliš da bih pare i potrošila za takvu budalaštinu kao što je sahrana? Ma alo, neću za svoju da dam ni cvancika, a ne za tvoju.

I valjda sam bila jasna kad god neko počne da pljuje mučenog Saturna za ono što treba da naplate od svog nesposobnog i retardiranog Merkura.
Izgurala sam prvi krug kada je legao na moj Mesec, izgurala one dve i po godine najavnog perioda, guram kako mi aplikaciono stiže Rahu na Veneru, i guraću kada je sledeće godine demonski aspekt ponovo zvizne. I izguraću sve do kraja.
Ali me to tvoje izvođenje ič ne zanima.

I sve je budalaština do budalaštine. Pa valjda ja znam najbolje koje zmijsko ulje ne radi, a reklamira se na sva zvona. I znam za sve redom vodice, nutricionističke alkalne budalaštine i znam biodinamiku.
I kada kažem koja je koncentracija u Ringerovom laktatu onda to i mislim, a ne mislim na muda od labuda i kvazimetafizičkokosmičke filozofije novog doba koje izvode frustrirane babetine i muškarci nesposobni za iole pristojniji posao u životu. I ne mogu da verujem da si toliko glup, ne glup nego retardiran, da nasedaš na te debile.

Glup si kao žena koja čita zdravstvene savete u Blicu.
Glup si do neba.
Do Neba.

I svega mi je dosta.
Naći ću i novog oca.
I brata.
I sina.
I muža.


I otići ću na kraj sveta kod Turčina koji mi obećava kadaife i alve i baklave.
To ćemo da izbacimo.
Pojačaćemo njegove Silat treninge i preživljavanja na Tajlandu.
I boleće me briga za sve vas škorpionski nastrojene.

I neću više očima da vidim nijednu mušku škorpiju.
Pogotovo ne one od dva metra.
Pogotovo ne tebe.


me voy a regalar
otra oportunidad
un amor eterno
sin horarios
ni pretextos





Znam, predstava se igra do kraja.
I svi su u frci zbog onih koji napuštaju scenu.
I kada neko umre ljudi u stvari plaču za sobom, zbog svog straha.
Ne znaju šta je na onoj strani.
I ako si baš zapeo, a ti idi.

Ali mislim da si bezobrazan i neodgovoran što iza tebe ostaje jedna slomljena žena koja te izistinski voli i jedno dvogodišnje dete koje neće dobiti priliku da nauči istu stvar.

I ako niko od njih ne sme to da ti kaže, ja smem.

Decenijama ranije bili su mi čudni ti šaivisti. To su neke sekte koje igraju po grobljima, imitiraju Šivu, stvoritelja i uništitelja.

Sada mi ništa više nije strano.
Ali mrzim grobljanske igranke u sred zime.
I nije fora da raspalim salsu u sred blata i u promrzloj gomili.

Evo, ako treba potući ćemo se.
Udri slobodno, a ja ću da proverim koliko sam naučila samo u proteklih par meseci mlateći se jednom istom takvom nedokazanom dvometarskom škorpijom.
Bolje je da se umlatimo kao deca, nego da se blamiram na sred sahrane.
I bolje da zazvoni u ušima i tebi i meni nego da slušam nju kako plače.

I sigurno je bolje da te odvalim od batina i istom prilikom prosvetlim, nego...


Ako ne ozdraviš pronaći ću novog brata.
Svega mi.







2 comments:

  1. Rasplakala sam se.

    Su-Osecam te.

    (moj tata je otisao dok me je saturn razbijao u tajnosti, preko antiscije. nisam ni znala. nisam ni slutila... i tako je tata otisao, presao s one strane, u najdubljoj tajnosti, skirven... a ja nista nisam ni slutila, ni znala.. tek kasnije...)

    Drzi se!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da. Ljudi obično zaborave da su smrtni. Ili taj termin upadne u potpuno pogrešnom trenutku.

      Delete