Pages

Sunday, May 17, 2015

Muški stil


Kako sam ušla sačekalo me je ovo...



Lepo.



Da li da vadim onaj moj kineski poluatomatik, da li da spašavam klinca ili da proletim kroz vrata?
A treba da igramo.




I počeli smo.



The Art of Krump



Agresivnija verzija hiphopa.



Filozofska verzija hiphopa.



I poznato lice... iz prošlog života.



A pošto smo dobro iznabadali parket i izazvali vibracije koje će se dalje preneti, te izazvati naknadne udare u Nepalu ušli smo u koncentraciju... pred borbu.



To nije samo ples, igra.



To jeste borba.


Oslobađanje.


I da, egzibicionizam.


Ovde smo se ubeđivali.
I on je bio u pravu.



Ne sme da ima povratnu reakciju,
pogotovo ne iz ogledala.



I živo me je zanimalo šta će sada da se desi...


I počeo je..

To tačno liči na njega.
Kako ga dobro poznajem.


I šta sad da pomislim?
Prpa, kao i zimus kada sam ga prvi put videla.


Ovo je generalno muški stil.


Potrebna je i snaga i stav.


I deluje moćno.


Primalno je prava reč.


A onda se okrenuo i kao - ti.
-Šta, bre, ja?
-To.
-...Aha.



I ovde se desio kratki spoj međ sinapsama. Trebalo je da igram, ali meni je u glavi bilo da odalamim malog u glavu, ako treba pomerim se desno, njega nogom, pa onda levo da preuzmem nju kao taoca (taman je stajala u idealnom pravcu) i povučem se ka glavnim vratima.


Ovakvo razmišljanje je uzrokovalo blok u kukovima i traljavu igru.


Ali ima vremena za vežbanje.
Odlična je to stvar.



Treba puno da učim.





No comments:

Post a Comment