Pages

Wednesday, January 13, 2016

Swati Mesec


Meni je apsolutno jasno kada Sunil grune iz sve snage i počne da mi objašnjava kako hoće da ga razapnu kada kaže da ti za učenje nakšatri treba minimum 2 godine. Oni bi to sutra.
Ja ga razumem, iza mene stoji više od decenije učenja. I još nije gotovo, ni blizu. Stvarno razumem.

Polako se kurtališem greko-romanske tradicije i ulazim u ono što sam znala da me čeka celog života.
Nisam baš lik da šetam okolo zalivena pačulijem, lupetam štogođ iz hipi ere i nazdravljam ljudima sa "namaste". Apsolutno ne.

Kada je spomenuta veza između Swati i Ardre, pa potom Mule i Shatabishe sklopila sam sliku. Zanima me kako se diferencira drvo života, kako se ispisuju divizione karte, kako...

Nema veze što sam u uniformi. Nema nikakve veze. To jeste Durga, to ludi Rahu radi pod njenom komandom, to prima Swati, to jesam ja.

Nema greške.
Savršeno se sklapa.




No comments:

Post a Comment