Pages

Tuesday, June 2, 2015

U rana jutra - 149. epizoda


Horhe Rodriges se udobno smestio na ležaljku pored Evanheline na obali gradskog jezera. Dodao joj je čašu kristalne tečnosti i uz osmeh nazdravio.
Imali su zajedničku želju da uživaju baš na tom polupustom mestu i to baš pre no što nastane opšta navala opšte populacije Beogradairesa. Evanhelina je inače imala i želju da svrate do lokalne ersoft streljane, no toliko velikodušan kapetan Rodriges nije želeo da bude. Prvo, spremao se da se za par dana vrati na područja divljeg istoka gde je previše često morao da se rekreativno bavi upravo ersoftom, a drugo i njemu važnije, želeo je da od tužnog hermafrodita kakav Evanhelina jeste bila tog lenjog toplog proletnjeg popodneva dobije samo njenu žensku polovinu.

-Horhe, okrenu se ona ka njemu pošto je otpila dug gutljaj iz čaše.
-Reci draga, nasmeja se on.
-Da li bi bilo previše patetično i izveštačeno da ti kažem da ćeš mi nedostajati?
-Bilo bi, draga.
-Debilu, Evanhelina okrete glavu od njega i poče zainteresovano da posmatra patku, galeba ili nešto ptičijeg roda kako pluta po površini vode. Kratkovidost ju je sprečavala da prepozna vrstu, a urođena odbojnost ka naočarima..
-Šta si odlučila?, prekide je on u razmišljanju.
-A?, nekulturno se prenu ona.
-Pitam šta si odlučila Cesna ili Piper?
-Nisam sigurna, ali ako je Piper biće Arrow, nikako Tomahawk. Taj... mi se ne sviđa, upilji se Evanhelina ponovo u pticu. 

I onda sam kliknula na daljinski i ugasila televizor.

Ostavila sam Evahelinu i Horhea da leže na ležaljci na obali jezera. Da se zevzeče dok se Sunce pomera, dok se Zemlja pomera, a Merkur stacionira retrogradno.
Ostavila sam je da se odmori, da ga ponovo pusti da ode, da zarađuje njegove prljave krvave pare i da joj posle donosi čokolade.

Razmišljala sam stvarno da li Pajper ili Cesna, kako da skupim te pare, kako ovo i ono...

I otišla da spavam.






No comments:

Post a Comment