Pages

Sunday, November 6, 2016

Zarad lurkovanja



Pošto si već rekao da to radiš.

Neke dve klinke su radile foto sešn, nešto valjda za fešn blog, šta li. Raspakivale se, fotografisale, redom. Na najglupljem mogućem mestu u parku, i to dva sata pošto Sunca više nije bilo, a svetlo se pretvorilo u katastrofu.
Ali ti si to oduvek bolje znao od mene.

Pa kao ajd kad one to rade, da ovekovečim majicu kupljenu za spektakularnih 100 dinara.
Ali sa valjanom porukom.


Smejale smo se sinoć kada sam se setila da je ona Burberi radnja na Terazijama zatvorena. Tamo gde su mi ismejali dete jednom davno, a izbezumili se od mene kada sam pod punom ratnom opremom ušla da pitam za neki njihov limitirani parfem.
Kaže mi da je sada na tom mestu neki second hand šop, ali kao skuplji.
Kao skuplji.
Nadam se samo da ista žena koja joj se tada nasmejala radi u tom skupljem. Za nauk.

U šumi je situacija redovna. Snimila sam parče za Ljubinku serijal, crkla memorija i onda trening.
I u ozbiljnom pokušaju letećeg Brus Lija, šljusnuh na levi kuk, pa celom dužinom.


I posle je bilo veselo.
Tek će da mi bude veselo, ali sam spremna.




No comments:

Post a Comment