Pages

Wednesday, December 14, 2016

Poklonu se u kesicu ne gleda


-Poklon? Za mene!?... A šta je unutra?
-Nešto što ti je potrebno već godinama, a nikako da dobaviš sama, odgovara ona filozofski.
-Znam!... Kupila si mi muža! Samo... kako si uspela da ga spakuješ u ovako malu kesicu?
-Ima da se nađu ti instant modeli. Pa kao sipaš ga u vruću vodu, promešaš i eto.
-A sigurno si mi kupila nekog mladog, razbacanog, što se slika u kupatilu sa peškirom oko kukova, sriče poruke i potpuno je neplodan.
-Kako neplodan?
-Drži smart phone u gaćama i eto sigurnog seksa.
-Jok, ja sam, samo za tebe, uzela model "otac porodice".
-Pa da ide okolo i kuka gde mu je druga čarapa iz fioke, da me saleće sa finansijskim bilansima i da počnem da kuvam hranu u kazanima pošto on nikad nije na dijeti?
-E baš taj model.


Baš lepo. Ali nekako... sve me stra kad prođem pored kesice. Kako li mu je unutra? Da se ne smrzava noću, možda je i gladan... Prosto ne mogu da izdržim još dve nedelje.






No comments:

Post a Comment