Pages

Sunday, February 5, 2017

Helga


Ima onaj strip o Hogaru Strašnom kad Helga taman na miru očisti kuću, kad nenadano eto Hogara da usvinji što pre. I pita ga ona –Pa otkud ti ovako brzo kući? Zar nije trebalo da palite Englesku, pa brodovi, ovo ono? A on joj na to odgovori sav srećan: -Vodila me je moja srećna zvezda.
Poslednja sličica u stripu prikazuje Helgu kako noću ispred kuće kamenjem gađa zvezde.
E noćas gore na krovu solitera ja ću da gađam koristeći sledeće projektile: CA1, CA2, CA3, Ptolomejeve tabele, i ako sam specijalno dobro raspoložena sva tri Mileta.
(CA je skraćenica za Lilijeve Christian Astrology knjige, a Mile je čuveni Mile Dupor).


Jupiter se noćas stacionira retrogradno, pa da pomognem malo da se debeli brže okrene, jer me je razvalio ovih dana i nedelja čučeći na mom Uranu i Merkuru, dok ga je preko puta natezao tranzitni Uran. Šta god je moglo – desilo se.

Jutros lepo reče čovek da se ljudi stalno žale na Saturna, ali kao Jupiter ne može niko da te spuca onako ekspanzivno udarnički.

E pa draga moja dvojice (Jupiteru i starojko mu Uranu) lepo ste se preko mojih leđa, ali sada je dosta.
Žurka je obustavljena do daljnjeg.





No comments:

Post a Comment