Pages

Saturday, September 27, 2008

Hajde da pokušamo

OK, na Netu nas ima raznih, te se volimo ili mrzimo, svejedno, ali...

Evo sve vas iz Beograda molim da pokušamo jednu stvar – da preselimo ministarstva i Vladu na Novi Beograd u staru zgradu SIV-a.
Na taj način oslobodićemo ulice raznih protesta i dolazaka jako važnih likova iz inostranstva.

Znam ja da mi ponaosob ne možemo ama baš ništa da uradimo, ali ako se udružimo i makar nešto probamo možda ćemo ipak i uspeti.

E sad kako?

Ja nemam bolju ideju od ove, ali ako neko ima neka je slobodno objavi.

Potrebno je da nateramo redakciju Blica da danima bombarduje vladu Srbije novinskim člancima i da pokrene kampanju za preseljenje, te da stalno izveštava ko hoće, a ko neće da se seli.
A to možemo da uradimo jedino tako što će što više nas ostavljati takav predlog na web stranici Blica gde je i objavljen članak koji se tiče saobraćajnog kolapsa u gradu.

Molim vas, ostavite svoj komentar i predlog o preseljenju na ovom linku:

http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=58446

Hajde da pokažemo da ipak nešto jako dobro i korisno ipak možemo da uradimo.

Da smo ipak neka sila.

Objavio yzse u 27. septembar 2008 12:56:11 | 6 komentara

Podrzavam, ne samo sto je predlog dobar, nego i sto ti pises besno :p
Objavio Omu u 27. septembar 2008 15:42:06

Ta ideja o preseljenju u SIV je odavno aktuelna ali ne i izvodljiva. Toliko ima zaposlenih u raznoraznim Ministarstvima i u Vladi da ne mogu da se "popakuju" u zgradu SIV-a. Odakle znam? Rekli mi ljudi koji rade u nekim Ministarstvima.:) To je jedan razlog. Drugi razlog je sto je sam objekat koji izgleda impozantno u prostornom smislu, poprilicno nefunkcionalan. Treci razlog je sto neki nece da se sele (npr. Dinkic). Kad sve saberes, bojim se da je mrka kapa po ovom pitanju.
Inace, prva ja bih volela da se sve to izmesti sto dalje od centra grada.:)
Objavio Lanna u 27. septembar 2008 16:01:04

Omu,

hvala :)

Lanna,

U ovoj drzavi se ogromne pare trose na budalastine, da sad ne sirim temu (jer sam obecala sebi davno da cu na blogu sto manje da cackam ta pitanja, koliko god da me izludjuju, kao i svakog normalnog coveka)... Naravno da para ima da se zgrada SIVa dovede u funkcionalno stanje.
Sa druge strane, taman bi tako oslobodili neku zgradu u centru za galeriju Zorana Djindjica, sto kao pokusavaju vec godinama. I plus sto bi imali jos zgrada na raspolaganju za razne "normalne" namene.

Bas zato sto Dinkic, ili Kurta ili Murta ne zele, treba da ih nateramo da shvate da oni nemaju pravo da nesto zele, vec samo da nama sluze. Zato ih i placamo, zar ne?
Ako im se ta opcija ne svidja neka se bave drugim zanimanjima...

Zelja mi je da bila da pokazemo nasu "silu", sta moze da uradi online zajednica kada se udruzi i fokusira na jedan cilj.
Stvarno mi je dosta toga da pametni ljudi idu okolo i kukaju kako su okruzeni retardima i kako se nista ne moze promeniti.
Od kukanja nema vajde.

Ali... izgleda da je bilo uzalud. Na sajtu Blica stoji moj i jos jedan komentar u vezi toga i nista vise...
Nikog nije briga... dok mu ne zatreba hitna pomoc ili brz prevoz...
Objavio yzse u 28. septembar 2008 17:19:29

Naša zajednica nažalost nie uspela u nekim ozbiljnijim i egzistencijalnijim stvarima, kao što je pre nekih godinu dana bio pokušaj spuštanja cene mleka sa akcijom nekupovine istog.

Cvrc milojka.
Objavio Morticia u 28. septembar 2008 17:55:42

Morticia se setila lepog primera. A ja te podrzah ovde, jer se nekad osecam neprilicno kad podrzavam akcije koje nisu u mom gradu, jer nisam vezan za njih. "Sta tebe briga..." Mada, i nije da me nije briga. To je moj glavni grad. Ali i drugi cute, oni koje vise zanima, a ja da trcim pred barikade za tudje babe zdravlje...
Objavio Omu u 28. septembar 2008 19:50:19

Morticia (i Omu)

:)))

Ali gledaj logiku... kako mozes da spustis cenu mleka tako sto ga neces kupovati? Mislim, ok, to mozes ti, mogu ja, a sta da radi neko ko bas mora da kupuje mleko? Na koji nacin? Da iznajmi kozu ili kravu?
Krava na fiksnu kamatu?
Rent-a-koza?

Moja ideja od ranije je bila da svi u kraju izbegavamo da kupujemo bilo sta u Maksiju, jer je moja opstina Savski venac prakticno vencana za firmu Delta i nikako da nam omoguci da vidimo i neku drugu firmu. Da li su potkupljeni ili samo lenji, to me vise ne interesuje... Ali polako dizem ruke od svega.
To se vrlo tesko ili nikako da izvesti...

Ali, bez obzira, hvala sto ste makar reagovali na ovo :)
Objavio yzse u 29. septembar 2008 11:06:18

No comments:

Post a Comment