Pages

Thursday, February 26, 2009

Autokasapljenje

Na čelu mi piše budala.
Pozadi glave, ispod kose nisu ugravirane tri šestice, nego manglik faktor, ali to može da vidi samo onaj koji ima sanskrit text support.

Od svih budala na ovom svetu ja sam najveća, najgigantskija, najgrandioznija. Međ budalama ja sam svetionik sa Farosa, Kolos sa Rodosa, šta god.

Međ prašinom ja sam ona pelitska čestica, zanemarljiva.

Moj naklon profesoru Vujnoviću i opservatoriji na Hvaru. I moje duboko poštovanje profesoru Vilkinsonu na ukazanoj mi činjenici da septil, biseptil i triseptil nisu sitna crevca, nego razvaljujuća sila koja potpomognuta totalnom solarnom eklipsom, kao okidačem, može da mi ubogalji sve što imam.... Sve što mislim da imam.

To što mislim više ne postoji, a ono što znam upravo mi pravi haos po svim ćelijama.
I nije mi potrebna uteha, samo jedna kvalitetna, i što teža to bolja, macola.

Zahvaljujem, bilo je vrlo poučno.

Objavio yzse u 26. februar 2009 10:09:14 | 12 komentara

Hajde nama jedan kurs iz mikroskopije. Macole i teleskopi ne pomazu u razumevanju materije. Energija se odvise oseca.
Objavio Omu u 26. februar 2009 13:00:27

Macola je iz raja izasla!
Objavio treca_smena_mrzi_me_da_se_logujem (Neregistrovan) u 26. februar 2009 13:58:23
Popizdim kad procitam ovako glupo mracan post. Ni nekoliko sati posle ne mogu da ostanem ravnodusan. Mozda bi vise volela da nemas ruke ili noge... Mozda bi bilo bolje da su ti potrebna vestacka pluca? Jadna si mi ti princeza kad biras tako jadan izlaz cim nije onako kako ti zelis.....
Objavio nervozni postar (Neregistrovan) u 26. februar 2009 18:19:03

Gledaj Omu... mikroskopski se dešava da je u nekim tkivima inhibirana aktivnost enzima fosfodiesteraze, poremećen je koštani matriks, smanjeno je lučenje aldosterona koji je bitan za sintezu glikogena u jetri, te je smanjena glukoneogeneza, lipoliza i metabolisanje proteina... i još što šta.

Ili da se ne pravim pametna i da konačno prevedem, što bi rekao patak Dača: "Možda si dobio bitku, ali nisi dobio rat".
(...ne smem sutra ni da pogledam šta ti napisah :) )
Sve u svemu, začin B, proći će me. Znaš da to ide brzo kod mene... ali tek posle početnog uragana.

Elem, dragi prijatelju Smena, potpuno si, apsolutno u pravu. To je energija koja mi je potrebna, to je iskustvo.
Nego, koliko vidim "žene od Smene" malo malo pa spomenu utakmicu Rada. Stoga te molim da nas jednom organizuješ i grupno odvedeš na taj kulturni događaj. Bićemo ti zahvalne da malo urlamo, a kada izazovemo hordu navijača, no problemo, ti ćeš nas braniti. :)

Poštare, 1. hvala na komplimentu, mada ne znam odakle ti ta ideja... 2. svako piše ono što želi i 3. svako ima svoj način i svako ima pravo da se oseća ubedačeno ili besno s vremena na vreme... A stvari se obično ne odvijaju onako kako ja želim, standardna situacija, ništa novo.
Nisam tražila utehu, nikad je i ne tražim. Samo sam malo poludela i posle evo čak 2 ponuđene macole osećam se mnogo bolje.
Šta bih ja bez takve podrške? :)
Objavio yzse u 26. februar 2009 20:14:41

Slušaj, tebi bi bilo bolje da počneš na nekom forumu.
Objavio Bystander (Neregistrovan) u 27. februar 2009 21:48:34

Ne razumem komentar.
Da li misliš da treba da odem odavde?
Objavio yzse u 28. februar 2009 9:49:28

Blog je odlicno mesto za praznjenje. Nema povredjenih.:)
Sad si bolje?
Objavio Lanna u 28. februar 2009 15:15:36

Sad sam grđe. Osećam se kao ona operska primadona (od 120 kila žive vage) koja histeriše i baca sve oko sebe, dok se čitav orkestar i hor rastrčava da joj donese živo jaje patagonijske morke (strogo kontrolisanih dimenzija)... :)
Ponekad poželim da mogu negde da iskopam rupu i da se izurlam ono "U cara Trojana kozije uši". Od mene se uvek očekuje da razumem i prihvatim, da ne osuđujem i da sve dočekam sa osmehom.
U poslednje vreme život mi je donosio samo dobre stvari, previše dobre da bi trajale.
I nisu.
Treba mi samo malo vremena da se vratim u ono poznato staro stanje. Ništa ni novo, ni spektakularno.
..Osim što me je povrh svega sramota što pola srpskog sajber sveta gleda moj blam.
Dajte to patagonijsko jaje već jednom !

P.S. I od sada pamet u glavu, nema demokratije, neregistrovanim personama ne odgovaram, a ako sam ekstra raspoložena brisaću im komentare. Ima da se zna ko je ovde primadona. Nego šta...
Objavio yzse u 28. februar 2009 17:36:10

Ne, mislim da će ti biti lakše da braniš svoj stav po forumima, jer na takvim mestima najviše vole da napadaju tuđe misli. Pa kad se tamo na forumu nekom završe sve bitke, onda dodješ ovde i nastaviš sa svojim vizijama...
Objavio Bystander (Neregistrovan) u 28. februar 2009 22:25:27

Stvarno izvini, ali opet ne razumem. Čitam prvu rečenicu već deseti put i ne shvatam značenje. Sve je to ok što si rekao, ali ne vidim poentu da paradiram sa svojim stavovima, niti da ih branim. (Osim ako nisi jedan od onih pet koji pokušavaju da me ubace u svoje forume kako bih im generisala dobar promet, regulisala SEO i povećala rangiranje.)
Ne želim da živim život preko Neta, nije da nije izazovno, ali ima toliko dobrih i ljudi i stvari u realnom životu da zaista više nemam ni vremena ni živaca i za to.
I... Bystander, ko god da si, možeš da voliš, mrziš ili da ti je svejedno dok čitaš to što je napisano, ali ne možeš da mi držiš predavanje.
Ovde, na ovom parčetu neba, ja sam gazdarica.

Ovo je moj WOW svet.
Ja određujem pravila.
Objavio yzse u 1. mart 2009 11:20:53

Wow! (Ovo nije bio warcraft :P ) Šta je teško razumeti? Po forumima će većina da se uključi u diskusiju kao Nervozni Poštar. Taman da odgovoriš na svačije nerazumevanje, automatski prikupiš materijal, kvalitetni, za ovde. :D BTW, nemam ja svoj forum, sorry.
Objavio Bystander (Neregistrovan) u 1. mart 2009 15:08:59

Taman da odgovorim na svačije nerazumevanje ode mi život na nesuštinske, nebitne priče i susrete.
Neka, prijatelju, hvala, idem malo na reku.

Tu me čeka i materijal i mir.
Otišla sam...
Objavio yzse u 1. mart 2009 16:19:23

No comments:

Post a Comment