Pages

Saturday, March 21, 2009

13 dana, 17 sati

I poznaćete istinu i istina će vas osloboditi…
Jevanđelje po Jovanu

Sinoć sam sasvim slučajno naišla na tu rečenicu.
A danas je vejalo u Cvijićevoj tačno u podne.
Mene je razbijalo u grudima.

Danima sam tražila svoju grešku, danima se pitala šta je pošlo naopako.
Puštala Majka Portnoja, razbijala zvučne zidove, kukala, kajala se, obećavala sebi svašta.

Skakala kao bez duše na svaki zvuk telefona, posvađala se sa svima, grebala zidove, ispitivala vodostaj na obe reke, nahranila i prebrojala sve galebove, zaobilazila motore, gledala devetu fotografiju od 571, uništila jetru i slezinu slatkišima.
Htela sam da odem na Ibarsku magistralu i tamo u nekoj kafanskoj rupi naručim duplu dozu aqua regie, da me satre, spali, baci me pod sto, dok neko iznad mene peva odabrane Stojine hitove.
Onda sam shvatila da to nije moj stil (a šta jeste moj stil?) i naterala se da konačno bušim pločice. Uspela sam, bez obzira na pogrešnu burgiju. To je jedina dobra stvar.

Pokušavala da ispišem tu priču o kralju i bogalju na putu za Avalon, ali ne mogu.

Gledala sam satima dijagrame, tranzite, gluposti. Ovog puta potez je na Veneri. Od nje zavisi, od njene hrabrosti.
Ali ja sam kukavica i ne mogu više ni da pokušavam, ni da molim.
I ako istina nije onako kako izgleda nego onako kako ne izgleda, ja tu ne mogu da se snađem.
I ako nema razgovora i to moram da poštujem.

Dripački fazoni i njih moram da poštujem.

I znam da na još jednom mestu upravo ide ista muzika, ali nema veze, to se sluša ovih dana, nedelja... Ovih noći.
Ono što slušamo svi mi koji smo priznali poraz.
Poznali poraz.
Poznali istinu.

Danas je vejalo po celom gradu i zima nikako da se završi.
Mene je bolelo u grudima, kao duboka pukotina.
Samo to.





Objavio yzse u 21. mart 2009 13:57:57 | 6 komentara

jednom u zivotu digni belu zastavu
i prihvati to kao svoju pobedu...

17 sati 7 dana ni gore ni dole..
Objavio treca_smena u 21. mart 2009 17:30:38

Hvala ti puno, ali tu stvarno nema pobede. Niti sam je želela. Ne na taj način.
Prosto, nismo imali šansi, sve se tako namestilo. I to je sve.

I često me je sramota što svoje ružne momente istresam na ovom mestu, ali zaista nemam gde drugde. Potrudiću se da to više ne radim.
Objavio yzse u 21. mart 2009 22:24:32

a da ti malo iskuliras tu astrologiju?
mozda ti bude bolje.
Objavio vrabac u 21. mart 2009 22:51:39

Hej, polako. Ovo je tvoje parce web-a. Ako ti to donosi olaksanje, samo istresaj.
Objavio Lanna u 21. mart 2009 23:26:43

chim prestanesh da brojish bice ti bolje :)
Objavio spejsi u 21. mart 2009 23:31:56

Hvala devojke :)
Vrabac, sinoć mi je u hodniku skoro iznad glave eksplodirala sijalica i raznela i onu belu kuglu. Prizor fascinantan i nezaboravan, posle kog sam počela da pevam Eine kleine Geide mocht ich haben... Odmor mi je stvarno potreban.
Ali to ti je otprilike kao sa ženskim cepinom ili kosmovačkim vevericama, teško za odvikavanje.
Sutra treba da prebacim jedan hardkor post, pošto sam tako odavno obećala i ko se ne razume u materiju bolje da ne čita. Posle toga... idem opet da hranim galebove. Njih hermetike ne interesuju, na sreću.
I... ako si ti izašao živ iz lavine, pa izaći ću i ja. :)
Objavio yzse u 22. mart 2009 10:10:08

No comments:

Post a Comment