Pages

Saturday, June 13, 2009

Jai Mangalam



Objavio yzse u 13. jun 2009 10:04:59 | 6 komentara




Ovim su, dakle, odleteli postovi, kao sto je najavljeno kod slagirane...
Objavio PVOmu (Neregistrovan) u 13. jun 2009 12:53:26

Tamo imaš link ka novom blogu. Za sada se iugravam, i taman sutra nameravam da pustim i prve narodnjake. Serbian dernek, I might say...
Imam rss feed sa Vrapcem i već mi je komentarisao, i to opušteno na srpskom.
Ovo je samo najava novog, od prekjuče mi važi nov Marsov povratak i pored (svetskog) ratovanja iz svake karte me pozdravi i par malih očiju. Moram dobro da se spremim :)
I nemoj tako da nazivaš Šlag. Ona jeste divna i savesna devojka, a Serbian men should learn some manners... :)
Nego Omu, upao si u savršenom trenutku. Davno si na nekom blogu ostavio svoj komentar sa linkom u vezi teorija nastanka svemira. Da li se sećaš tog linka i da li ti ne bi bio problem da mi ga iskopiraš, molim te?
Treba da uradim intervju sa čovekom koji bukvalno obara emisiju gama radijacije gde god da se pojavi, izigrava neku vrstu transformatora. I do sada niko pojma nije imao zašto se talasi zapravo pojačavaju sa udaljenošću dok se nisam setila Marjanovića (http://users.beotel.net/~gmarjanovic/index.html). A on upravo tvrdi da je Tesla to definisao pre (samo) 100 godina i to u sklopu teorije bežičnog prenosa energije (http://users.beotel.net/~gmarjanovic/NikolaTesla_150.pdf).
Ovo bi mogla da bude velika stvar jer se u Americi vrte u krug sa merenjima već 15 godina po univerzitetima i niko ne ume da objasni zašto. Pazi, taj čovek, na primer, ispravlja koštane deformitete, a niko ne zna kako... Do sada... I have to show him that Serbian mothers know everything. : 0
I zato mi i treba taj link. Moram da se obezbedim sa svih strana :)
Ako sve bude ok, objaviću sve to. Ima tu sjajnog materjala za "novu" medicinu.
Trust me ;)
Objavio yzse u 13. jun 2009 20:46:16

Au, link, hm, ovaj, ne secam se o cemu se radi... sem ako nije nesto o teoriji upletavanja, entanglement theory... Vrtlozna igra reci sa slagom je samo igra reci. Po njoj ja nisam "man", prema tome... ;)
A s obzirom da je meni potrebna terapija kostanih deformiteta... i da nisam zatucani medicinar koji ne veruje homeopatiji, nego prvo covek, pa tek onda naucnik pa tek onda lekar... pratim te i dalje ;) (link sam video tamo jos onda)
Objavio Somu, man-ners... (Neregistrovan) u 14. jun 2009 1:25:48

Ok, ako se u međuvremenu setiš ičega, molim te šalji mi link. Imam još desetak dana da iščitam sve... i braću Markesa i Borkesa, i da uvežbam "Ciganin sam al' najlepši" od Ljube Aličića u salsa ritmu.
I teorija upletavanja će da radi... Kraguj leti nad Serbijom a Durga je u sedlu, again :)
Pustiću na glavni blog (čim stignem) šaolin sistem vežbi koji ja radim, sigurno će ti pomoći. Ima ta "metoda mišićne promene", jako je lagano, a savršeno funkcioniše.
I Omu, nemoj da se pravdaš. Pa znaš i sam da te svi volimo. Ako nam najaviš kad dolaziš ovde moći ćemo da se organizujemo i da ti odigramo splet narodnih igara već kod naplatne rampe na Bubanj potoku, sa sve pogačom i pečenjem... KUD Mojblog, kako bi to dobro izgledalo ;)

E, da... priči nikad kraja, pogotovo ovde u hladu razarača i presretača...
Lookni der na ovo
http://www.youtube.com/watch?v=ne-I7JTXCbo&feature=related
Premijera je bila zimus u Londonu na jednoj med. konferenciji. I naravno kako to uvek biva u jednom delu filma pljuju se Srbi (u kontekstu Kosova). Moja prijateljica i mentor, prisutna na konferenciji, ispričala mi je šta je tada uradila srpska mišica okružena mačkama.
Suština je u elektromagnetnim talasima i frekvencijama, i to jeste bliska budućnost medicine, ali... ALI... ima i dalje.
Ta priča se svodi na ono standardno, eksergija i anergija, imaš gubitke prilikom provođenja, održavanje termodinamike sistema i tralala...
Međutim, doktor koji u Beograd stiže preko Patagonije, Bangkoka, Vinkovaca i Stalaća radi sa talasnim dužinama koji su izvan opsega standardnih hercijanskih EM talasa. I tačno se dešava ta "prava kondukcija", gubici su zanemarljivi, ako ih i ima svode se na anihilaciju elektrona. Ovo je talas koji prodire kroz olovni zid od 8m, nema skretanja, nema gubitaka.
Na kraju, ne mogu da verujem da je toliko glupo. Pa, sanjam godinama isti san u nastavcima gde se koristi nov energetski sistem i nikako da provalim o čemu se radi... Do sada. A Tesla je znao.
I to je opet, i opet, i opet ona ista stara boljka. Ako samo uspem da nateram 5 lekara različitih specijalnosti i 5 inženjera da sarađuju da li mogu da pogrešim?
Za početak, treba da spojim po jednog od svake struke.
Ne ostaje mi ništa drugo do da zakopčam jelek, stanem ispred, pokažem doktoru i njegovoj ekipi dijagrame i kažem "mac, mac...".
Posle ću da mu otpevam Ljubinu pesmu... ili je možda bolje da uvežbam neku Breninu?
Nisam pametna.
Objavio yzse u 14. jun 2009 13:53:33

Matter is compressed energy (ja to pricam...), and information is pattern of energy (to je rekao?). A sto se tice KUD-a, pokvarila si mi iznenadjenje, no dobro... Pustam te da radis, ako treba jos nesto sem moralne podrske, a ne podrazumeva prisecanje na davnasnje linkove :p , trazi :)
Objavio Omu (Neregistrovan) u 14. jun 2009 19:04:46

Pa pazi i ima :)
Nađi mi neku ljutu profesionalku da mi skine crnu magiju.
Sinoć su pravili igranku gore u ulici i čak sam i pozvana. A ja koja želim da igram, koja plačem da igram, otvorim orman, pogledam haljinu, zatvorim orman i nastavim da radim Lorencove transformacije. Garant mi je neko bajao.
Svaka se škola plaća :)
Otišla sam, čim dobijem nešto konkretno objaviću. Verovatno i ovde i tamo.
Članica ansambla KUD koji Mojblogoji
Objavio yzse u 15. jun 2009 14:19:57

No comments:

Post a Comment