Pages

Saturday, October 12, 2013

U rana jutra - 148. (zabranjena) epizoda



Ponovo imamo ekskluzivnu vest za čitaoce nedeljnog TV dodatka. Tajnim kanalima uspeli smo da dođemo do dela scenarija za zabranjenu 148. epizodu serijala U rana jutra. Da li će se ova epizoda ikada emitovati, da li je uopšte snimljena i zašto producenti tvrde da nije adekvatna poruci koju treba da prenese o porodičnim vrednostima.
Izvor koji nam je doneo deo scenarija nije mogao da precizira gde su drugi i treći deo epizode i zašto se sve ovo dešava, ali zbog naših čitalaca pratićemo i dalje kako se razvija priča u ovoj mega latino sapunici.

Hoće li se Evanhelina konačno udati i roditi još koje dete, te tim činom zbaciti kamen sa srca svog oca? Ili će ponovo samo da razmaženo izvrdava i procenjuje?
Možda se u epizodi odobrenoj i spremnoj za emitovanje nalazi sasvim drugačija radnja?
Možda Evanhelina konačno ulazi u program za iseljavanje na Mars, te ćemo serijal pratiti sa susedne planete?
Ili je sve daleko komplikovanije? 

Za sada našim čitaocima preostaje samo da razmisle zašto po delu ovog scenarija nije snimljena epizoda i šta je to što je napisano posle prvog čina.



ACT ONE

INT. 
FADE IN
Spavaća soba, dan.
Kamera PAN DOWN sa plafona na krevet. Evanhelina spava. Sekundu kasnije uključuje se alarm na mobilnom telefonu. Kamera CLOSE TO Evanhelina koja rukom napipava telefon, koji potom pada, ona ga ipak nalazi, gleda CLOSE ON Evanhelina CUT. CLOSE ON ekran gde stoji da je 6:30 AM, CUT.
PAN OVER s leva na desno 
Evanhelina se cepa od kašlja, vadi gomilu slinavih maramica ispod jastuka i traži čistu. CUT
PAN OVER soba dok se 15 sekundi čuje zvuk izduvavanja nosa nalik sumerskim ratnim trubama. 
PAN BACK TO Evanhelina koja se izvlači iz kreveta i WIDER ANGLE baulja ka kupatilu.

CAMERA ON vrata kupatila odakle se čuju zvuci zakašljavanja, iskašljavanja, izduvavanja nosa i jednog srceparajućeg zvuka kakav može da proizvede samo dugo mrcvarena mačka koja upravo ispušta dušu, pa ponovo posle kratke pauze, zakašljavanja, iskašljavanja i izduvavanja nosa i onog srceparajućeg zvuka. Vrata se otvaraju i Evanhelina izlazi naduvenija i crvenija no što je ušla. CAMERA ANGLE FROM RIGHT ON Evanhelina dok se vraća u krevet noseći sa sobom rolnu wc papira, čiji deo otkida i duva nos.
ANGLE ON FROM LEFT Evanhelina leži sa zatvorenim očima i pokušava da diše.
CLOSE ON Evanhelina u trenutku kada čuje zvuk poruke, napipava rukom telefon i uključuje ga. Oči joj se šire u čudu. Dok čita telefon počinje da zvoni.
Javlja se.


KAPETAN RODRIGES:
Jutro je, jutro je. Kad te nema bolje da se nisam ni probudila... Sam pogodio vreme?

EVANHELINA:
Otkud ti Šabane?

KAPETAN RODRIGES:
Čuo sam da boluješ, pa rekoh da te izlečim. (osmeh koji se nazire iza Rodrigesovog dubokog glasa)

EVANHELINA:
Kako si čuo? Ček čas, 1,2,3, 1,2,3 uključujem mozak... Ne sećam se da sam videla apo kodove u statistici.

KAPETAN RODRIGES:
Dobro se ne sećaš. Prešao sam u novu firmu.


EVANHELINA:
Air Mehico, pa napredujete kapetane. Ima li sranja gde vas nema?


KAPETAN RODRIGES:
Teška su vremena (težak uzdah). Citiram Josipu Lisac.


EVANHELINA:
Ili si se navukao na krv? Tu se sad otvara jedna zanimljiva psihološka studija, koju ću rado zaobići u svojim poslednjim trenucima disanja... Kada si stigao?


KAPETAN RODRIGES:
Pre par sati preko Rima. Doneo sam ti nešto na evaluaciju.

EVANHELINA:
Nitro?

KAPETAN RODRIGES:
Ne.

EVANHELINA:
Amonijumnit...

KAPETAN RODRIGES:
Ne, druga roba.


EVANHELINA:
Žao mi je, ne mogu. Trenutno se raspadam i ne bih da te zarazim.

CAMERA ON donji deo Rodrigesovog lica iz poluprofila. Osmehuje se, dok se od ispod vije duvanski dim.  

KAPETAN RODRIGES:
Od tebe draga rado bih i sifilis pasovao.

CUT. PAN ON Evanhelina koja počinje da se smeje što se pretvara u iskašljavanje. 


EVANHELINA:
Nekako mi je teško da ti to kažem, ali sa tobom ne bih razmenjivala...

CAMERA CLOSE ON Rodrigesovo lice ispod očiju. On ispušta dim cigarete.

KAPETAN RODRIGES:
Ni tjelesne tjekućine? Ma ajde, kakvi bi se tu geni dali iskombinovati.


EVANHELINA:
Mogu misliti. Sa ugrađenim zupčanicima i još koječim... I meni treba tvoja pomoć. Ako možeš pogledaj ko je Solomon A. Mislim da sam greškom upala u veeeliko njesra. Pa bih na vreme i elegantno da se izvučem.


KAPETAN RODRIGES:
Nego, je l' ti još uvek imaš tripove vezane za onog Leonidasa?


CAMERA PAN LEFT OVER Evanhelina


EVANHELINA:
Leonidas je pravi. Pažljiv i obazriv, i uvek me, ali uvek, tretira kao damu.


KAPETAN RODRIGES:
I još ti nije dosadio? A nema ničeg sa njim, i plus živi tamo negde s one strane duge... A ja sam tu.

EVANHELINA:
On je na XXXXu, a Perica ide sad 24-tog baš dole. Teraju neku robu preko buša. Znaš da je prošle sezone Pericu ujela zmija dole... A da, ti... Danas si tu, sutra u Reirutu, prekosutra ko zna gde. Nemam više živaca da verno čekam mužjake da se vrate iz kojekakvih pohoda, nemam više vremena za to. I plus što imaš te nenormalne aspekte i višedecenijsko bombardovanje mozga adrenalinom, kortizolom, osiromašenim uranijomom i svim mogućim bojnim otrovima. 
U hipotetičnom primeru mogu samo da očekujem da mi jednog dana donesu tvoju glavu u papirnoj kesi.

CLOSE ON Evanhelina 


KAPETAN RODRIGES:
Gledaj to sa praktičnije strane. Uvek možeš da držiš moju glavu kao lampu noću, verovatno svetlim zbog uranijuma... Jeste dušo tamo i ovamo, ali si zaboravila šta radi moj aspekt iz 8. na tvoj aspekt iz 8.


EVANHELINA:
Radi to da sam ja muško... u 8.


KAPETAN RODRIGES:
Eto vidiš. Ti si jedino muško kome ne bih mogao da se usprotivim. Možeš da me baciš, pa da me malo mučiš, a onda dobro iskoristiš. Uopšte se ne bih bunio. (Cenzurisano, previše prljavo) E da, i još moj Mars odozdo, a tvoja Venera bočno... (Cenzurisano previše i prljavo i gravitaciono i fiziološki teško izvodljivo.)


CAMERA CLOSE ON Evanhelilin stomak. CUT. PAN OVER TO Evanhelinino lice.


EVANHELINA:
Jao.

KAPETAN RODRIGES:
Jeste jao. Vidiš da znam o čemu govorim.

EVANHELINA:
Znaš i verovatno zamišljaš to jutro (posle burne noći) u Rio de Damaskeiru.

KAPETAN RODRIGES:
Mmm... Kako ti izlaziš gola na balkon, a onda iza tebe stajem ja. (Cenzurisano, zato što je prešlo svaku granicu.)

Evanhelina počinje da se smeje, što se ponovo završava kašljanjem i krljanjem. CUT CAMERA ON fagociti u Evanhelininom krvotoku koji se upravo bude i organizuju.

EVANHELINA:
A ono iznad grada vatromet.

KAPETAN RODRIGES:
Vidi, mogli bi da stavimo na krov Zvonkov poster kao amajliju i zaštitu od raketa. Pa će da ih strelja onim njegovim pogledom, a medalje ima tako da sijaju da će svako ko pokuša da preleti završiti na očnom.

CUT. CLOSE ON Rodrigesov osmeh.

EVANHELINA:
Ne dolazi u obzir. Planirala sam Zvonkov mega poster u dnevnoj sobi, a preko puta Ljubin. U spavaću sobu može samo uramljeni Zvonkov crni pojas, koji ćeš ukrasti čim ti dam koordinate.

KAPETAN RODRIGES:
Nema problema draga. Još mi samo reci kako će se zvati naša deca i sve smo se dogovorili.

ANOTHER ANGLE ON Evanhelina kako se zacenjuje od smeha i kašlja i počinje da se valja po krevetu.  


EVANHELINA:
Otvorena sam za sve predloge, OSIM da se zovu Zvonko i Ljuba, što važi i za Zvonku i Ljubinku... Horhe, preznojila sam se od tolike strasti i planiranja porodičnog života.


KAPETAN RODRIGES:
Ali terapija nije kompletna. Kad se vidimo? I da li ću videti tvoje gole noge? Ili još bolje u mrežastim čarapama? Mesecima razmišljam samo o tome. Gledao sam te nešto, neki snimak. Baš mi došlo da me učiš tango, ali u onoj suknji, znaš onoj...

PAN ON Evanhelina koja počinje da se mrdulja po krevetu.

EVANHELINA:
Jedino u podgaćama i nadgaćama preko pet pari pantalona i ako uzajmim i frau Gabrijeline hozne... eto me čas posla. Si ti čuo da je bio ledeni smak sveta ovde ovih dana?

KAPETAN RODRIGES:
Znam. Tražio sam da me puste da se pojavim baš taj dan, ali nije moglo... Ali sada sam tu i samo sam tvoj... I iskoristi me, iskoristi me maksimalno... Inače ću početi da ti pevam odabrane hardkor narodnjačke hitove.

EVANHELINA:
A ja ću te ovekovečiti na Netu kao najbezobraznijeg šabana mog života, glupog Ovna u znaku, a u podznaku fulminata sa Mesecom u testisu.

KAPETAN RODRIGES:
Slobodno, uz moj blagoslov, autorska prava i sve što ide s tim. Nego Evanhelina... kada se vidimo, grlimo i eventualno ljubimo? A ja bih da to sve prenesemo i na sledeći level, ono razmena tjekućina, rekombinovanje gena. A?

ANOTHER ANGLE ON Evanhelina.


EVANHELINA:
Sprema se parcijalno lunarno na osi 26 Ovan/Vaga ovih dana.


KAPETAN RODRIGES:
Znam. I zato neću da čekamo. Potreban ti je zagrljaj. A potreban je i meni. Reci mi vreme.

I dok CAMERA PAN UP od njenog lica, Evanhelina zna da se virus povukao pred strahotnim kapetanom i verovatno umro od pokušaja praćenja ovog romantičnog dijaloga. Ona se uspravlja ANOTHER ANGLE i skače sa kreveta.

EXT.
FADE IN
Ulica u centru grada, dan. CAMERA PAN TO RIGHT FOLLOWING Evanhelina koja trči kroz masu sveta u susret jednom muškarcu.

CAMERA PAN UP na zgrade, pa na plavo nebo.
FADE OUT 

END OF ACT ONE 





No comments:

Post a Comment