Pages

Monday, September 21, 2015

Profesionalke


Standardno je da tu jednu poslednju stanicu do kuće provedem klateći se sa obe ruke uhvaćena na onoj vodoravnoj šipci pred vratima trole.
Javi se tu mali problem ako vozač jače zakoči te me inercija potera metar unapred. Ali snalazim se.

Jedno veče sam uspela da u štiklama preskočim i unezverenu gospođu usađenu pred prvim vratima. Ona nije mogla unazad, kese, ovo ono, a ja sam samo nonšalantno rekla da nema problema. Uhvatila se za držač nad točkom i preletela kružno sa druge strane.
-Malo me trese klimakterijum, osmehnula sam joj se.
-Viiidim, otegnula je ona, mada si malo mlada za to.

Veštice uvek previše mlade za to.

Sada se znamo mi devojke. Devojke i "devojke".
A znaju nas i momci od preko puta koji se bave brazilskim zanimacijama.
Oni misle da smo mi ljute profesionalke.
A mi mislimo da međ njima ima jako interesantnih primeraka.

Big, big serbian guys, što bi rekao major.




No comments:

Post a Comment