Pages

Friday, October 2, 2015

Brz jesenji voćni bezglutenski kolač


Vrlo brz jesenji voćni kolač je nastao sasvim slučajno.


Moja ćerka je htela da umuti slatku pavlaku za svoju kreaciju, ali se narečena Moja kravica slatka pavlaka od 250ml zgrušala u toku mućenja. Prosto je počeo da se stvara puter. I to nije bio nikakav ne znam koliko komplikovan problem. Moja ideja je bila da od toga napravim kajmak tako što bih dodala malo pavlake u mešavinu i eventualno posolila, ali dete je već stavilo šećer i ta ideja je otpala.
Dva dana kasnije setila sam se da taj zaslađeni polu puter pomešam sa nekih 100 -150 gr pirinčanog brašna, 100 gr kokosovog brašna i jednim jajetom. Onim što mi se zateklo u kuhinji.


Ovo sada biskvitno testo sam razvukla u malom plehu. Trebalo je da ga razvučem do kraja i baš istanjim, ali nisam znala kako će se ponašati.


I preko njega sam poređala dve isečene nektarine i jednu krušku. I sve posula sa malo cimeta.














Rerna je prethodno zagrejana na 200 stepeni, a temperatura je smanjena na 180 kada sam kolač stavila unutra. Pekao se nekih pola sata kada sam ga izvadila, posula vanilin šećerom i vratila na još desetak minuta.
Po vađenju ponovo sam ga malo posula cimetom i prelila medom.

I ukus je bio fenomenalan.


























Eto, par minuta za pripremu, sve namirnice su iskorišćene, a kroz kuću je prošao taj divni jesenji miris voća, začina i testa.




No comments:

Post a Comment