Pages

Wednesday, July 20, 2011

20. juli 1973.

Bio je na poslovnom sastanku i nije se osećao dobro. Kolega mu je ponudio tabletu nekog leka koji je stalno koristio protiv glavobolje i muke.
Pola sata kasnije pozlilo mu je.

Dva sata kasnije preselio se u legendu.


27 November 1940 – 20 July 1973





Iza sebe je ostavio Jeet Kune Do.
I sjajnog naslednika po imenu Den Inosanto.

A šta ovaj, sada čikica (samo dve godine mlađi od mog oca i 40 godina pokretljiviji od njega) može da izvede slušala sam od mojih trenera o seminaru održanom u Nemačkoj pre mesec i po dana gde ih je Inosanto, moje veličine i težine, bukvalno razbacivao po svim krajevima dođoa.





Te godine kada je Brus Li napustio ovu dimenziju rodila sam se ja.
Valjda nije moglo da nas bude dvoje u isto vreme.

A na ovu moju "reče mrtva 'ladna i ostade živa" izjavu moji treneri se samo široko, vrlo široko osmehnu i obećavaju mi da će me obavezno upoznati sa sifu Denom.


Ali, i posle svega, istina ostaje - Ako želiš da se boriš, prvo nauči kako da se ne boriš.


No comments:

Post a Comment