Pages

Tuesday, August 14, 2012

Neočekivano



Sredinom jula smo prošle tim uglom Prote Mateje na putu ka danseriji.
I pokazala sam joj.

Nije verovala svojim očima.

-Pa ja bih prošla pored nje hiljadu puta i ne bih je videla, rekla je fascinirano.


Photobucket


-Nisam je ni ja videla sve ove mesece, sve do sada. Sakrila se. Prosto nije emitovala energiju da je tu. Morala je da se održi u životu.


Photobucket


Pogledaj samo kako je ukošena ka sigurnosti. Sasvim da raste na ivici, a da je neko od prolaznika ne zakači.


Photobucket


I pogledaj koji se sve seks tu odvija...
Tako sam je i registrovala.



Photobucket


-Ali kako je ja nisam videla? Vidi koliko je velika. Stvarno bih prošla pored nje kao da ne postoji.


Photobucket


-Nauči da slušaš. Onda ćeš početi da osećaš i samo će ti se u jednom trenutku otvoriti oči. Samo oslušni i videćeš paralelni svet kako živi tu u prolazu, u pukotinama, u trunčicama.
Samo slušaj.

-Mislim da shvatam. U stvari, čujem.
Čujem...





Ah da... U pitanju je lekovita biljka divizma ( Verbascum_thapsus).

No comments:

Post a Comment