Pages

Wednesday, January 23, 2013

Recept



Ovo je za mene, da ne prekopavam tjub kada dobijem ideju da napravim lavu.
Greškom je ovaj post odlepršao u objavljivanje pre mog nadzora, a zbog mog lava i "prolazim kroz pakao Niki" stanja.
O tome kako me je mesecima zezao vrat, pa kako sam tražila čoveka koji radi kiropraktiku i yumeiho, pa ga našla, pa je on meni našao pomerena tri pršljena gore, jedan dole i dislociran desni kuk zbog kog je leva noga nosila većinu opterećenja, o tome kako me lomata i namešta dva puta prošle nedelje i kako obeznanjena idem kući i plačem u prevozu, i kako ujutru u zoru šaljem dete po lek za relaksaciju mišića i kako plačem i plačem i plačem svake noći jer imam osećaj kao da mi neko Hilti mašinom svrdla pored vrata, ali bolje vidim na levo oko, o svemu tome možda neki drugi put..

Lava je lava, i vredi.
A ja odo' da legnem.







4 comments:

  1. mmm...str(L)ava kolač ;)
    ja uvek mutim odvojeno ž. od b.,umućeno b. dodam na kraju.
    tnx :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ti uvek radiš kako treba, za razliku od mene kojoj će za reversni inženjering po pitanju ubacivanja umućenih b. u ž. a da se ne vrate u početno stanje biti potrebne hiljade godina.. Jaoj, Šerpice, nađoh u kući te termostabilne keramičke šolje i stvarno greota da ne pokušam. A slično se pravi i krem brule. Samo da se dignerm iz kreveta ima da osvojim celu kuhinju :)

      Delete
  2. ...kao lava isteče iz tebe. žao mi je...nadam se da ćeš biti bolje, vrlo skoro.

    p.s.izvini zbog ovih belanaca, nisam imala kad da ih mutim...
    ljub*

    ReplyDelete