Pages

Thursday, March 27, 2014

Patrik zvezda u poseti sunđer Bobu


Ove godine je sveti Patrik kasnio desetak dana i stigao je iz Londona, a ne iz Dablina, ali ne pravim problem.
Volim poklone.

Nadam se da je pozdravio kraljicu i pitao je za zdravlje.

U crnoj bočici ala retorta (što mi se jako svidelo) je neki mađarski alkohol, kao neki liker ili rakija. Samo sam pomirisala, ali me je aroma inspirisala da pod hitno napravim Švarcvald tortu, te da u onaj najniži sloj preko višanja umesto par kašika višnjevače pospem ovo i malo karanfilića u prahu.
Znam da se koristi cimet, ali karanfilić me je baš probudio kao nova ideja.

Mmmm... jedva čekam da napravim tu tortu kao iznenađenje (uz još jednu stvar koju planiramo već mesecima, ali su nam uvek falili specijalni sastojci).
Udavićemo se znam, ali... jednom se živi svaka inkarnacija.





Bočica će mi kasnije ostati i već nekako planiram da tu držim natrijumtiosulfat, ali polako.


No comments:

Post a Comment