Pages

Saturday, March 15, 2014

Presek stanja


Toliko od zime.
Ali sam se bavila borovima i terpenoidima.



I videla mesto gde fantazije odlaze da umru.
Nekih dvadesetak metara iza Prvog osnovnog suda.
Čekajući reformu sudstva.
I dočekujući je.


Mesto gde sam se smejala, onako iz dubine duše.


I onda je došlo proleće, što bi rekao spori Džo.


I lepo sam pitala gde pobogu da igram salsu.
Na onih 15,3 cm pozadi.
I odgovoreno mi je da mogu, pod uslovom da ne odvalim nogom čoveka iza sebe.


I bavila se precima.
I videla i tugu pijace kod auto-puta.


I pronašla radost.


Pazila ih vrlo pažljivo u toku treninga.


I radovala se.


Ponovo smejala i to jako dugo odlazeći na snimanje na Dexa aparatu.
Odgovoran sam grepling partner i neću da se raspadnem partneru ako me zavali na pod... ili zid.
S obzirom da nemam osteoporozu, niti znake osteopenije, ako me polomi on je kriv i platiće.
S obzirom takođe da sam eksperimentisala sa boraksom, a da mi koncentrisana kopriva ističe iz ušiju rekla sam mladoj tehničarki na sred snimanja da ja njima ne da ne bih dala platu, nego im ne bi dala ni cvancika koliko su nesposobni. 


Ne plaćam nesposobnjakoviće.
I menjam se svakog punog Meseca.


I ponovo i ponovo radost.


Htela sam da odnesem par komada Mili da ih pojede sa medom, ali bilo mi je žao i ostavila sam ih da se i one raduju.


Tako je ipak najbolje.


I to bi bilo to, za ovaj obračunski period.


5 comments:

  1. Lepo. Sveža i radosna rekapitulacija. :)

    Bravo za neimanja o&o...čime se ja ne mogu pohvaliti :(
    Uživaj!

    ReplyDelete
  2. Jao... Odgovoriću ti za par sati, ne postizavam sada, i molim te, ali te stvarno molim da pročitaš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Molim te obrati pažnju (kopiram ti moj tekst)...

      "Biljna infuzija je ekstremno moćno sredstvo za čišćenje tela, krvi, mozga i jetre i celog sistema, i doneće vam obilje energije, vitamina i minerala. Spravlja se tako što se tačno 30 grama lista suve koprive prelije sa tačno 1 litar prethodno proključale vode, poklopi i ostavi poklopljeno minimalno da odstoji na 4 sata. Zatim se procedi i pije. Izgleda potpuno tamno zeleno, skoro crno, jer je kopriva predala sve svoje sastojke vodi, ali je ukus prijatan i posle par dana shvatićete koliko je to zapravo moćan eliksir. Utiče na sve, da sada ne nabrajam, ali izuzetno na unos jonskih minerala i hlorofila, i tretira se kao biljna transfuzija krvi."

      Svaki dan, draga moja, ali svaki dan ceo ovaj litar ili pola, i problem je rešen. Moram samo da te zamolim da kada procediš onaj ostatak koprive koji je sada samo biljno vlakno ne baciš u đubre nego da ga baciš na neku zemlju ili travnjak. (Ja kao veštica imam pakt sa biljkama i moram da ih poštujem ;) )

      Koprivu kupi u radnjama zdrave hrane na meru, pošto je to najjeftinija opcija. Neka ti mesečno izmere deset do 15 kesica sa po 50 grama, pa onda odmeriš pola kesice za pripremu. I to te košta ispod 500 din mesečno.
      I pazi ovo nije čaj, ovo je hrana i ovo je lek za osteoporozu. Jako bolesne i jako stare žene su ga koristile i za 6 meseci je davao rezultate - potpuno je rešavao problem (ej!).

      Šerpo, nisi ni stara ni toliko bolesna, te darling imaš li ti bolji recept za potpuno izlečenje o&o plus totalni fejslifting koji košta ispod 500 d mesečno i daje trajne rezultate?
      Nemaš darling, zato primeni ovo.

      I hoću da mi predaš izveštaj za 6 meseci, a onda da odemo da vozimo rolere.
      Ha, nema kod mene cile mile, hoću da kao svaka veštica budeš večno mlada :)

      Ne, ne ozbiljno, primeni ovo, videćeš samo koliko je fantastično.

      Delete
    2. Hvala, Kira.
      Odoh da kupim koprivu. Sa'će grom ...u jagode ;)

      A rolere ne volem, al' može salsa :) dupla doza.

      p.s. Mogu li da ti pišem na mail sa profila? Da ne spamujemo po postovima, a i tako ćeš imati moj mail, za vezu :)

      Delete
    3. Može, ti bar imaš povlašćen status :)

      Delete