Pages

Tuesday, May 13, 2014

Normala šminka normalne žene (koja se uobičajeno nenormalno šminka), zimska varijanta 2.


Detaljna priča o mojoj šminki, opštoj situaciji u mojoj kući, o "može mi se" i "na pamet mi ne pada" stavovima, kao i tome kako se bazno šminkam (tečni puder, korektor, puder u prahu, kontur rumenilo, rumenilo i gliter) može da se pročita u tekstu Normala šminka normalne žene (koja se uobičajeno nenormalno šminka), zimska varijanta 1.

Ovde sledi samo daleko šturiji nastavak pošto leto stiže, a za njim i letnji stil.

I naravno usputna konstatacija da na ovom blogu ima da se čita i čita ihahaj interesantnih priča, suludih ideja i svačega još, ali da eto ovakvi netipični, a popularni postovi dovode posetioce.
Ženska lepota je čudo...

Elem, ja mogu da se zakunem da sam imala fotografije sopstvenih očiju za ovu varijantu, ali ih nema ni na telefonu, ni u fajlu u kompu. I biće da sam ih prebrisala u žaru "nebitno je" i tek se sada setila da su mi potrebne, ali nema veze - snaći ćete se. Princip je isti.


Braon (kineska) olovka je korišćena za iscrtavanje obrva. Zatim je ispod nje korišćena svetlo roze Rapsodi senka (duo senka, ali je korišćena samo svetlija).

Ispod oka je išla ova Avon olovka za obrve sivkasta, a iznad kapka spoljnom ivicom je išla Dejvis (kineska) svetlo plava.

Na donji kapak je išla bela prah senka Lady Anne sa kuglicom, ALI... Ide veliko "ali", nemojte se prevariti i direktno je nanositi, jer može da bukvalno eksplodira svuda oko oka, pa da sledećih 15 minuta provedete u diskretnom brisanju srebrnastog praha sa pola lica. Bolja opcija je staviti malo na četkicu, pa ako se prospe neka se i prospe (po stolici, stolu, farmerkama...)

I sredinom oka (ne mogu da verujem koliko je to matoro), tamno ljubičasta senka, ali vrlo tanko namazana tako da ispadne rozikasta Carlo di Roma. E te senke su se nekada, u ona zlatna vremena, prodavale po radnjama sa jeftinim stvarima, a sada ih ni za lek nema.

Posle egipatskog stila "senkanja" na gornju olovku je išao tirkizni ajlajner i to ovaj što je najpopularniji u gradu već deceniju.


Na donje trepavice je išla maskara 4X mislim da je Golden Rose, posle sam je bacila, mada je bila valjana baš za te donje, jer donje trepavice i treba da su diskretne, a ne kao da sam stigla iz crtanog filma.
Za gornje su išla dva sloja Kost long (za dužinu) maskare, a posle toga 2 sloja ove Rapsodi (i ta je otišla u večnost, pošto sam je iscedila do kraja).



I to otprilike izgleda ovako, samo što je u ovoj varijanti umesto sive senke ispod oka išla ta Dejvis svetlo plava, a iznad je išla isto Dejvis srednje zelena.


I ovoj verziji senke su obe bile Carlo di Roma sedef šampanjac nijansa i ta ljubičasta. Čuvam ih dok se ponovo ne pojave.


Sa nanetim gliter ajlajnerom to izgleda ovako, s tim da je u ovoj varijanti stavljen i ispod oka, ali samo sa spoljne strane, a ne celom dužinom.

Te na zelenoj olovci pojača zeleni efekat, a na plavoj (logično) plavi.


I kao velika završnica zimskog šminkanja moja slika bez trunke šminke, bogato nablaćena glinovitom maskom. Nešto mi dobacuju da ličim na Džordža Klunija, ali to mi je od oca...


I mislim da je sada idealno vreme za prebacivanje na letnju verziju šminkanja i sasvim drugi stil.




No comments:

Post a Comment