Pages

Monday, September 26, 2016

Spaljivanje brodova


Tu pričam nešto o brljanju sa xml-om. Ali to sam već završila.
Trebalo je malo mućnuti glavom, i uostalom koliko kodovi uopšte mogu da budu komplikovani?

Posao za koji je neko trebalo da potroši 15 minuta do pola sata svog vremena i da mi uzme minimum 50 evra je urađen za par dana, ali sada znam i sada su mi linkovi povezani, imam slike koje vrte po prvoj strani i taj blog izgleda kao pravi, moderni sajt. (Za razliku od ovog kog volim baš ovakav kakav jeste.)

Potrebno je da platim za domen (oko 36 dolara) i da prebacim mejl adresu da izgleda profi, ali to će nalog na Guglu da odradi čas posla, pošto je sve integrisano.
Znam kako se radi pozicioniranje na pretraživačima, da se držim podalje od "sivih" tehnika i kako se valjano radi in-bound i sve ostalo.

Tako da me kreiranje sajta košta 36 dolara đuture, i par dana mog mozganja. Ne košta me od 200 evra pa naviše i sa dodatnim troškovima ažuriranja, pošto imam plaformu za džabe i imam svoj ulaz, i znam gde mi se šta nalazi.
Nije da sam protiv da to radi neko drugi i dobro zaradi, ali koliko sam videla po Netu, neke firme i likovi stvarno rade kriminalne stvari nadajući se da vlasnici firmi pojma nemaju o toj "okultnoj" tehnici kao što je kreiranje i pozicioniranje sajta.
Jednog lepog dana neko drugi će da radi ove poslove umesto mene, ali do tada nije loše da znam.

E sada mi ostaje grafički dizajn.

To je po planu trebalo da odradi Mili prase, pogotovo uzimajući u obzir činjenicu da joj se smeši i EOS od 500 evra, ali džabe.

Logo sam uzela sa Fripika, naravno za džabe. I naravno uglavila se letos u Premijer i nikako da se izglavim. Stvarno su prekomplikovali sve.
Te sam zbog toga skinula Pixlr drugačije zvani i sirotinjski Fotošop. Ali baš me briga.
Sad je to na redu, a da bi se uštedelo još minimum nekih 200 evara na doradu loga, podataka i cele nalepnice.

Posle se radi ozbiljan marketing.
I eto izazova da pokažem i dokažem da mogu sama, jer imam osećaj.
Jer kao ženi (i veštici) samo osećaj može da me vodi.

Mada, by the way, čitam jednu mnogo dobru knjigu Vansa Pakarda "Skriveni ubeđivači", a koja detaljno obrađuje početke radijskog, televizijskog i novinskog marketinga rađenog od prve polovine prošlog veka. Radi i dan danas, koliko vidim odlično.



Ono što nemam je mreža, i vrlo sam svesna toga.
Jedno toliko asocijalno stvorenje će sada morati da poradi i na ovom detalju.


U međuvremenu se dopingujem obrazovnim programima i materjalima, i držim se.
A kada se samo setim kako je sve počelo od jednog mitskog parazita - gliste Riste i kako se nastavilo...









No comments:

Post a Comment