Pages

Saturday, March 3, 2012

Retrogradni Mars 2012. uspon i pad mog omiljenog ratnika


No, kako ono beše... Za sve koji gaje ovakvog Marsa u svojim natalima, a to uključuje i mene... Da skratimo priču.

Najveća tenzija prilikom retrogradnosti se javlja kada Mars uđe u opoziciju sa Suncem, što donosi nervozu, agresiju, obračun sa ovim i onim, od šefa firme do šefa države. Usput, taman kada je trebalo da na sastanku saveta roditelja škole raspravljamo o uključivanju u neke opštinske akcije, neočekivano dobismo na dnevnom redu vin čung trening mladog T. i to onom lopatom za čišćenje snega i to po hodnicima škole. O tome da je mladi Dž. (na fejsbuku poznatiji kao tebra-Dedinje) polomio katedru i to ispred same nesrećne Marine (engleskinje i poslednjeg školskog velikomučenika i džedaja, prim. aut.) u smislu igralo se dete karate kida ne treba ni trošiti reči, a da o mladom V. raspravljamo već deseti sastanak za redom (predlozi idu od toga da ga treba u CZ do toga da ga treba upregnuti kao vola pa neka ore po okolnim njivama, pošto se sa treninga vraća čio i još puniji snage).
Mislim, šta da kažem? Škola u kojoj sam u savetu roditelja važi za jednu od pristojnih, moglo bi se reći blistavijih u gradu.
A moj gandijevski predlog je bio da se u podrumu otvore samice za đake i njihove roditelje.

Dakle, tenzija je najjača danas, negde na liniji 14Virgo - 14Pisces, posle čega se lagano smiruje. Mars naoko ubrzava, da bi se oko 13/14. aprila stacionirao direktno i konačno krenuo u pravom smeru.

Iako od sutra možete da danete dušom što se velikog crvenog tiče, ne bih vam baš savetovala da se potpuno opustite pošto se za nedelju dana Merkur vraća. I sav saobraćajni, informacioni, bankarski i medicinski svet će biti u rasulu na tri nedelje.

Meni je ovaj retrogradni Mars pokazao ono što nisam znala i to baš proteklih nedelja. Usudila sam se da uradim nešto što astrološki ne bi trebalo ni da sanjam da pokušam, uspela sam, što je čudo i po pitanju medicine, i po pitanju fizike. I samo neka ostane tako.


E pa moj debeli tvrdoglavi Marsu iz Bika koji ulaziš u trigon sa ovim picajzlastim smaračkim Marsom iz Device založi taj kotao. Pa da pokrenemo lokomotivu.
Smorio me haos.



No comments:

Post a Comment