Pages

Monday, May 14, 2012

Standardno i redovno


-Samo malo... Ja treba da stanem iznad njega, a on će onda da me obori nogama i to tako što ću da unatraške direktno opalim kičmom?
Mora da se šališ?


Photobucket


Šalio se, ali nije dugo trajalo.
Sve dok mi nije doneo neke ogromne jastuke da specijalno stvorenje, sa specijalnim željama (ja) može estetski, lagano i po kičmu sigurno da tresne unazad.

U međuvremenu nije bilo pauze.


Photobucket


Oči kvazi predsednice srpske Vike.
I njen ubistveni lakat.


Photobucket


Low kick


Photobucket


Posle je proveravao da me nije zaključao u sali. Što i ne bi bila tako loša ideja, s obzirom da je bila subota popodne, a on bi se vratio u ponedeljak uveče.
Taman dovoljno vremena da pogasim telefone, da meditiram, vežbam padove i spavam.
Vodu sam imala, hranu nisam, ali je ionako trebalo da skinem kilo dve.

No posle urađenih samoubistvenih padova unazad, posle parternog prevrtanja i litara znoja, moj pogled je govorio sve.
Vraćam se kući na mlade krompiriće i pitu od višanja.
Dijeta ima da čeka sledeći vikend.


Photobucket


Mada... da sam znala da ću nedelju provesti u Urgentnom, i ponovo standardno i redovno u svojstvu pratnje, ipak bih izabrala da ostanem zaključana u dođou i prespavam dane.

No comments:

Post a Comment