Pages

Friday, May 10, 2013

Shamrock diaries 23 - veliki petak



I konačno, poslednja bitka.

Ekstremno umorna, sa iščekivanjem silnog preduskršnjeg posla za vratom, ali sa željom da vidim stare prijatelje.
Zbunjeni pogledi retkih pecaroša u autobusu (kakve li štapove ova nosi u ovoj torbi?) i poznate oči koje se osmehuju sa parkinga dok bus proleće pored stare fabrike Sport ispod Karaburme.
Prvi malo lakši i za dlaku hladniji dan od prethodnih tropskih i izlazak na fabrički krov.

Godinu dana ranije imala sam ideju da se spuštamo na konopcima vežbe radi, ali zbog predloga da me spuste bez konopaca ništa nije urađeno.
Ponovo sam tu.
I ponovo sam sa njima.



 photo bob1_zps12492faa.jpg


I idemo skroz gore.


 photo bob2_zps618f7904.jpg


Tu na nižem krovu našla sam jestive biljčice.


 photo bob3_zps470e9a7b.jpg


I neke važne.


 photo bob4_zps7679faf4.jpg


Largo mano (duga ruka) stil Eskrime.


 photo bob5_zps96c51359.jpg


I prvo ide provera distance, pa onda ispravan stav (noge u jednoj liniji).


 photo bob6_zps5c30c6ca.jpg


I podsećanje na školu čoveka kog svi moji instruktori poštuju.


 photo bob7_zps184920e1.jpg


Mama se zabavljala i trenirala mrki pogled, pošto samo to može da me izvuče.


 photo bob8_zpsefa423a9.jpg


I svi smo vežbali Cinco Teros (pet zamaha sa pratećim blokovima i sprovođenjima).


 photo bob9_zps8a99bc09.jpg


I veče kada ću pregledati opekotine od Sunca na ramenima i leđima, ali je vredelo.


 photo bob10_zpsb21a7a4b.jpg


Stvarno je vredelo.



 photo bob11_zpsbe7074c1.jpg

Posle smo se vratili u salu da razrađujemo Muay Thai klinčeve, što mi je samo poslužilo kao provera koliko sam napredovala družeći se sa drugom ekipom.


 photo bob12_zpsffa52e17.jpg


I onda su stvari postale jako opasne i te slike nisu za omladinu.


 photo bob13_zps13721a41.jpg


I to je to, povratak kući, uz uvek džentlmensku Jugovu vožnju i razgovore,
i posao koji me čeka kao sam žensko.
Stvarno sam se te nedelje uželela i mira i ženstvenosti.
I nadoknadila sam.


No comments:

Post a Comment