Pages

Friday, July 26, 2013

Ambouli



-Šta ti je to što ukapavaš ceo dan u čaj?, pita veliki.
-Tinktura pelina stara godinu dana u ekstra čistoj votki, pardon voDki... pravljenoj od krompira. Ništa žitarice.
-Ma ti si ko Nole. Koliko se sećam, kostatuje mali, ti ne piješ... kao.
-I ne pijem, samo što mi ne pada na pamet da rizikujem neki spektakularni proljev, koji prediktujem vama dvojici. Ili koleru, ili šta god.

I tačno tako. Pošli smo, istina držali su me obojica, za svaki slučaj.
Kao da sam ja problem.
A onda su se uzmuvali posle desetak minuta i poskakali sa sedišta. Srećom papiri su kod mene.

Mada... stvarno deluje, nisam se nacvrcala ima skoro 20 godina.
Dok tonem u laganu izmaglicu prediktujem sebi jedno kvalitetno povraćanje za sat vremena.
Za sada je ok.







No comments:

Post a Comment