Pages

Tuesday, July 9, 2013

Taman



Nemam vremena i ovaj retrogradni/retrogrdni mi baš zvekeće.

Ali kada završim sa poslom (krvave su to pare, sine jedini, dokle bre više da ti kupujem hiljaditi par patika, daj da radimo to sa Kinom, aman više... i u tom smislu) trknem dole, zaobiđem deo ulice i uletim u danseriu.



 photo danseria3_zps7cdb1bd0.jpg


Čisto da shvatim da moji problemi nisu najveći.
Znam, ovo zvuči zlobno, ali nije.


 photo danseria1_zps32d1c4de.jpg


Vladimir mi je postao za ovo vreme sasvim ok prijatelj, pa i kada zezne stvar, znam da je odgovoran... za razliku od nekih sa kojima radim.


 photo danseria2_zps60b5c540.jpg


Da, u istom tom danu sam uletela i na tango, ali vreme je dragoceno i ne nađem li ga neće biti ni slika ni pisanja.
A ruku na srce nešto mi uopšte do pisanja i nije. Nekako počinjem da tražim stare konzerve sa bojom u stanu. I nešto će se izroditi iz toga.

A ovako je bilo za kraj. Večito se ubeđujemo, večito grešimo i uvek se smejemo.
Problem je što nas svakim danom sve više ljudi snima.







No comments:

Post a Comment