Pages

Wednesday, January 8, 2014

Zlo



Mogu da kažem da je kriv zli glavnokomadujući. Mogu i da istresem kofu govana, kao što je to uradio i on. I mogu da ponovim celu priču o tome kako smo se prljavo izudarali. Vrlo mučki i vrlo profesionalno. Dok su svi ostali zaleđeno i bezumno gledali.
Ali nije bitno. Stvarno nije bitno.

Odvojena sam od nekog drugog, nekog ko mi znači.
Ko je počeo da znači kroz sve protekle mesece.






Navikli smo da se krećemo zajedno.
Da dišemo kao jedno.
Da smo jedno.

I svaki put pomislim da nije fer. Svaki put bacim kletvu na retrogradnu Veneru, udahnem duboko da oslobodim taj lanac koji me vezuje.
I svaki dan joj ukradem onaj špil za gatanje i uvek mi izađe ljubavnik i tuga. I da se ponovo srećemo.
I sve što prethodi tome, a nije lepo.
Tajni sastanak sa glavnim.
Zajedljiv poklon.
Neiskreno pomirenje.
Nebitno.

I ona posle dođe da mi kaže da pogledam telefon, jer stigla je poruka. I nije otvarala, prosto je videla na glavnom monitoru. I da je važno... Meni važno.
I jeste ljubavnik.
I jeste tuga.

Igramo po vrlo striktnim pravilima i potpisali smo demonske ugovore.
Izdržaćemo i ovaj test.



 

No comments:

Post a Comment