Pages

Friday, December 12, 2014

Zipa čelični


Kaže mi da sam nezrela, a ja na to odgovaram da ne možemo svi da slušamo Mariju Kalas. Ona se sluša u tinejdžerskim godinama, ne u klimakteričnim. Jer kada on stane kolima ispred mene ja to počnem, a on se smeje. I nastavim do god se vozimo. I to je to.
Kada me Zemun dočeka
Sve može da sačeka

I čeka to proleće kada će dva motora na put ka jednom pajperu, sada zimski parkiranom. Tamo pored Zrenjanina. I momenat kada ću po dodiru u šaci da osetim koji su kalibri u pitanju. Ali sada sam tebra i riba i žena. I to je ok. Prijatno je.
Samo probaj da vređaš
I kažem joj da je ljubomorna, a ona uzvraća da sam u kriznom stanju, jer hoću kroz tu kramp ekipu, iako on više voli da vežba manevrisanje na meni u tangu. I ljubomorna je što nas se ljudi plaše, jer izgledamo kao opasno utreniran tim. Kaže da smo dve opasno utrenirane budale i istina je da jesmo, ali se bolje provodimo od nje i njenog dečka... Jer kad stane kolima ispred mene baci mi osmeh, ja mu vratim i uđem. Padne ljubljenje, a odmah posle toga počnem... jer znam da voli da me sluša.
Zipa đa ćene fu
Zipa šami vozi daewu


Zna se šta je konza.







No comments:

Post a Comment