Pages

Wednesday, November 18, 2015

Ultra brz jesenji kolač sa gotovim korama


Kao što sam u prethodnom receptu i napisala od pravljenja šampite ostala mi je jedna gotova kora. Izgledala je fenomenalno, ali je bila velika.


Podelila sam je nožem na pola i prvu koru namazala svežim pekmezom od dunja, pa posula polutkama oraha.


Zatim sam poklopila drugom korom koju sam sada ponovo namazala dunjama. Računajte na utrošenu jednu celu teglu.


To izgleda ovako.


Pa sam i tu površinu posula izmrvljenim orasima.
(Orahe sam stavila u kesu, zatvorila je i par puta drmnula po njoj čekićem za meso, jer me je neopevano mrzelo da ih meljem.)


Malo sam nožem podsekla ivice i sve doterala da izgleda malo urednije.


I kolač je bio fantastičan, a eto pravi se za celih pet minuta. I još bolje - nosi taj divni ukus jeseni pošto orasi harmonizuju taj jači ukus dunje.



No comments:

Post a Comment