Pages

Friday, October 14, 2016

U trenucima predaha


Kada me nema po državnim službama, bankama i kada ne teglim pečate uz sebe, tada sedimo, samo dišemo i jedemo nešto fino.




E da, uspela sam i da napravim svoju prvu pravu tortu. Dobro nije prva, jednu u tom stilu sam pokušala da iskombinujem još pre više od deset godina, ali nije uspela. E ova jeste.

Prave beze kore sa orasima, pa jedan standardni ganaš fil, pa preko njega pravi vanil fil od mleka i jaja. Neću više da čujem za one sirotinjske budalaštine sa mrvljenim keksom i pudingom od vanile. Trebalo mi je tačno dva i po sata da od nule počnem ovu tortu i da je komplet završim. 
I to je bilo valjano utrošeno vreme.

Koga specijalno zanima u pitanju je Greta torta (istočno-evropska verzija, pošto je zapadna sasvim drugačija) i to pokupljena sa bloga Kuhinja zaposlene žene. Pridržavala sam se strogo njenog stila, jer ima milion varijacija, ali sam apsolutno ubeđena da je pogrešila kod mleka. Umesto 50ml trebalo bi da ide 500ml, i to me je koštalo količine fila, ali je bio jak vola da ubije.
Dakle, ova torta se konzumirala u malim količinama.
Ali je vredela svakog zalogaja.


No comments:

Post a Comment