Pages

Tuesday, February 9, 2010

Holtzwege

Holtzwege je knjiga Martina Hajdegera.
Jako dobra.
Moguće da je poslednja "čisto" filozofska knjiga. Sve kasnije počele su da se bave fizikom i tehnologijama.
A ova je pisana iz srca.

Photobucket


Čitala sam je mesecima i mesecima... dok je nisam skoro naučila napamet.
I onda sam napravila grešku, promašaj.
Hamartiu.

Photobucket


Bila sam ljuta i nestrpljiva.
I isterala sam svoje.
Dobila mentalnu pobedu i izgubila duhovnu.
A ta divna, dobra žena mi je oprostila.
Znam to sasvim sigurno zato što sam odmah osetila bol u srcu i sramotu.

Photobucket


Ali bilo je kasno. Ona se vratila u Hajdelberg i više nismo u kontaktu.
To je bilo pre 6 godina.
I dan danas me je sramota zbog toga.
Ona je umela bolje da pročita knjigu.


Photobucket


A ja sam ostala da ponavljam lekcije.


Photobucket


Šta je zapravo to loše u meni što stvara te situacije?
Zašto privlačim ružne stvari?
Zašto i dalje pravim brljotine?


Photobucket

Samo taj šumski put zna koliko me je sramota...

No comments:

Post a Comment