Pages

Saturday, February 13, 2010

Rezolucija za prostu lunarnu metalnog tigra godinu

Pa... nešto ovako:




Finansije:

Potrebno mi je 60 000 rahmetli evara godišnje da bih živela pristojan život... za početak.
Mesečno to je 5000 istih rahmetli evara.
Ako radim 20 dana mesečno i to po 5 sati svaki taj radni dan, dakle treba da zaradim 50 evra na sat. To već ne izgleda toliko zastrašujuće.

Koju ja to vrednost od 50 evra mogu da isporučim?
Pa... znam i to.

Oštrica žileta, kako me je pametan čovek učio, samo oštrica žileta odvaja prvog od drugog.
O tome mislim dok se logujem na platformu i preuzimam posao... Kako da efektivno iskoristim svaki dijamatski sat koji mi je poklonjen.
Kako da samouvereno kažem - Moja cena je 50 evra na sat, nadam se da vam to nije problem... Za početak, jer već mi se čini da je 50 ipak mali broj...


Zdravlje:

Standard, 3-4 puta nedeljno fitnes vežbe od 1,5 sat, 2 puta nedeljno ples od 1 sat, i svako jutro kineske zanimacije od 15-20 minuta.
To ostaje po starom, ono što daje savršene rezultate ne treba menjati.
Treba da se vratim jogi za par meseci.

I naravno, da iščitam gomilu spisa, i da odvedem njih dvoje na neka sveta mesta.
Biće zanimljivo, moji mladi magovi ribo-ovnovi se plaše aviona...


Ljubav:

Da obratim više pažnje na vaspitanje deteta. Ergo da pronađem onaj moj dobri stari kaiš... Pa da se vaspitavamo kako treba.

Da konačno naučim da spremam nan nok hodči, ali su sarme verovatno bolji izbor.
Da i dalje sanjam pustinjske maskirne uniforme.

Bliski istok je vrlo blizu.
A ni onaj srednji nije toliko daleko...

No comments:

Post a Comment