Pages

Saturday, February 20, 2010

Optimistično

Prošla sam juče pored tvog omiljenog mesta.

U stvari prvo sam se muvala po pijaci, pa kroz Pavla Papa. Gledala zgrade, kao birala stan... Mada mi se ne sviđa miris tog kraja, nekako je vlažno.
Sređivala sam neke papire...
Fotografisala usput.

Razmišljala o opakim cipelama. Dvoumim se između svetloplavih sandala i crvenih satenskih cipela. Oba para imaju vrtoglave štikle.
Onako... jako erotične.

Verovatno ću uzeti i ove i one.

Plave idu uz satensku kratku haljinu, srebrno, sivo i ljubičasto. A one crvene uz crnu, uzanu i do kolena, Modesti Blejz stil...

Ma glupi ženski problemi...


Razmišljala sam kako bih te vodila u Bitef na karaoke, ali samo pod uslovom da ti budeš Sindi Loper, a ja Rod Stjuard.
I posle bi jeli girice iz papirnog fišeka.
Umazali se, usmrdeli i zabavljali.

Bila sam gladna i samo produžila dalje.

Nadam se da si dobro.

Nedostaje mi ono tvoje bezobrazno, otrovno, duhovito i muški kurčevito.
Ovde se ništa ne dešava...

Stvarno se nadam da si dobro.
Čuvaj se...

No comments:

Post a Comment