Pages

Monday, August 15, 2011

Deveti talas, peta noć - poslednji dan u ciklusu

Sutra se dešava inferiorno-superiorna konjunkcija Merkura i Venere sa Suncem.
Merkur se nalazi iza, a Venera ispred Sunca u odnosu na Zemlju.

Ovo otvara "liniju" elektro-magnetnog uticaja pravo na našu planetu.
Trebalo bi da otvori i sezonu zemljotresa koja će trajati sve negde do ranog leta sledeće godine.

Prvo mini sezonu od 15. avgusta do 1. septembra, sa tačkom maksimuma 17. avgusta.
Turska, mala Azija?
8, 9 stepeni? Možda i malo jače?

Živo me zanima da li će se pokazati.
A sa druge strane, živo me zanima i da se ne pokaže, pošto se dešava na Tetis geosinklinali gde smo i mi.

2 comments:

  1. Ma! Kazi ti nama, kako preziveti licne zemljotrese! :D

    ReplyDelete
  2. Ma, kazaću ja vama da ću onog Mortona u top da stavim. Pola Istambula je iseljeno 17. avgusta i ...ništa. Uopšte mi nije jasno, do sada je radio kao švajcarski sat.

    A lične drame? Pfff, tu nekako idealno legne budizam. Što pre shvatiš da samo igraš u pozorišnoj predstavi to bolje. Dobro i loše se smenjuju i što se manje vežeš za bilo kakav ishod to bolje... A pravo da ti kažem, meni (i kada u scenariju piše da mora da se plače, u stvari naročito tada) uvek dođe da napravim komediju... iz života u život ;)

    ReplyDelete