Pages

Monday, August 29, 2011

Nedelja dana obožavanja bombardera B-52

Trčim nizbrdo. Čeka me kod Steka, u stvari kod pumpe.
Okrećem se, gledam. Nalazim ga. Stoji naslonjen na kola.
U pritrčavanju skidam ranac, otvaram vrata, ubacujem ga pozadi, sedam.
Čekam.
-Izvini, šta ti čekaš?, dovikujem mu, -Kabezu?
-Bogte, al' si brza, smeje se.
Ulazi, pali motor.
Idemo.

channel z


Gledam, onda spavam, pokušavam da čitam, ponovo sporadično gledam i sporadično spavam. On usporava pred nekom drumskom kafanom, parkira, staje.
-Da doručkujemo?, gleda me upitno.
-Ovde?
-Do sada ti nije smetalo da jedeš u najgorim kineskim rupetinama...
-Da, ali mi se činilo da su nekako higijenskiji.

Ipak pristajem.

give me back my man


Posle doručka vozim ja.

dry county


Vozim i dalje.
Ćutimo.

53 miles west of venus


Kako prilazimo Divcima počinje da mi daje instrukcije.
Raste testosteron, prisutna sam duhom.

ultraviolet


-Zar u ovome?
-Što? Šta mu fali?



-U početku mi je izgledalo kao Grunfov najnoviji patent... napravljen za 0 dolara i 93 centa... Ali može.

keep this party going


Posle se vraćamo.
Preračunavam vreme, količine navigacije, meteorologije i zakona koje treba da naučim.
Pokušavam da sve to uglavim u igranje i kapap, ali nešto će morati da trpi sve te mesece.
On se smeje. U daljini ponovo Beograd.
U daljini stari život.
-Pogledaj onaj snimak sa Z. Pokušaj da zamisliš sebe na njegovom mestu.



Zamišljam.
Hoću.
Desiće se.

roam

No comments:

Post a Comment