Pages

Thursday, March 14, 2013

Nedelja dana obožavanja Vaya con Dios


Kada on dolazi ja sređujem nokte, lice.
Čekam na onu poruku na telefonu na koju ću odgovoriti.
Biram haljinu, erotičnu i klizavu.


Bold and untrue



I obično uz lepo letnje veče sretnemo se u centru i nastavimo dalje kroz grad.
Nismo par, ali se ponašamo kao da jesmo taj jedan jedini dan.
To je sasvim dovoljno.


Stay with me



Sedimo u Njegoševoj i uz zvuke spoja dve staklene čaše on se uvek osmehne, namigne mi i kao slučajno dodirne mi koleno.
Pita šta se u međuvremenu dešavalo ovde.
Ja pitam kako je tamo.
On pita koliko njih me je poželelo za švalerku, koliko bračnih ponuda, koliko udvaranja.
2, 3 i 10. Ovog leta je stvarno bila ludnica sa zainteresovanim.
Koliko želja za ženama, uzvraćam pitanje.
Samo za jednom, odgovara uz bezobrazan osmeh.


Dont't break my heart



Lagano šetamo.
Uvek sam u štiklama i uvek se oslanjam na njega.
Hoda polako da meni bude lakše.
Posle svratimo do pristaništa.
On mi nudi neki klub u blizini da slušamo fado.
To je dosadno, jedino ako naučiš milongu, pa da igramo negde uz šank. Ne, ipak je dosadno. Starim od toga.
Lepo stariš, ali ne insistiram.
I tada me povede uz samu ivicu, pa se smejemo kako ćemo oboje upasti u vodu.
I kako je i to lepša opcija za starenje.


Heading for a fall



Ipak igramo, napolju, blizu Plavog talasa. Noć postaje hladna uz reku.
Onda mi on ispriča ono zbog čega smo se zapravo i našli.
Spremi me za sledeći zadatak.
Poljubim ga u obraz.
On me zadrži u zagrljaju par sekundi duže no što to rade prijatelji.
I tada uđem u taksi.


At the parallel



Ponekad dođe i ranije.
Kao ovih dana.
Donese mi slatkiše i začine.
I proleće pre vremena.
I ode.




No comments:

Post a Comment