Pages

Monday, December 9, 2013

Lica



Nedelja prepodne i tema - Svi na jednog.





I izvukao se.




U suštini najviše pomaže onaj koji zadaje najveći vektor sile.




Ali je opuštenost u tim trenucima najveći prijatelj.




Naravno, ekipa sa kojom živim toliko dugo.




Na onom šalteru tamo ubiše čoveka, ali na ovom volim da se vidim, pošto je to jedino valjano ogledalo u sali.




Da, opuštenost. Ali... ajd se ti seti toga u kritičnom trenutku.




Pa da.





Volim da ih snimam dok ne gledaju. Volim njihove izraze.




I sledeća lekcija kako koristiti ruku drugog napadača u sopstvenu korist.






Osmeh je zbog bureka pre neki dan. Samo što nismo izazvali diplomatski incident zbog toga, ali sve za vruć i mastan burek.





U krugu je bilo najgore, kao u osnovnoj školi. Prvo te guraju i bacaju, a onda počinju udarci po glavi.




Normalno, važno je proveriti stanje šminke i kose u svakoj situaciji.





A ima nas sa raznih strana.





Neki ozbiljni trenuci mlaćenja su ipak zabeleženi.




Ali ja sam gledala da ih izbegnem.




Standardna ekipa.




I jedine ženke u čoporu tog dana.



Jedan od naših omiljenih nefilima se sve vreme zevzečio, ali žene treba da se štite i sarađuju.



Dve izdržljive ženke.




I glavna ekipa. Ko mi od naših instruktora do sada nije pustio krv, ispomerao kosti i ostavio trajne fleke od modrica ništa nije uradio. 
Ali bili su vredni i svako je ostavio svoj trag.




I to je to.
Guslar ponovo dolazi, a ovog puta pokušaću da izbegnem natezanje konopca.

Posle je Sunce nekako bilo blago, gotovo prolećasto.
Ili se to meni čini.

A možda sam i u pravu.



No comments:

Post a Comment