Pages

Saturday, September 20, 2014

Dva gonga i tri donga za večeru


Aha, baš tako.



Na ovom snimku stanja pacijenta ubeđivali smo se poduže da li je ugrožen perikardijum, štitna žlezda i da li se uvo buši na gornjoj ili donjoj strani za minđušu..



Revolver ima najmanji trzaj, ali ovaj polimerski u sredini mi je nekako najdraži.

Prvi mi je.
Glok mi je.



Model sa leve strane (z99) bi bio idealan, samo kad bi ga pravili za šaku jedno tri broja manju.



Ovde apelujem da se ubuduće boja drške slaže sa bojom cipela ili laka za nokte, i poželjno ukrasi nekim cirkonima..

Vidi se da sam profi.



Skroz sam profi.



Toliko sam profi da su sve čaure mene pogodile.
Njega - nijedna.

































I jedna mi je ostala da je čuvam.



I da se smejem svaki put kada je pogledam.






No comments:

Post a Comment