Pages

Monday, July 20, 2009

What are you than?

Džejkob je poštar. Bio je u Vijetnamu i nešto kasnije doživeo je tragediju vezanu za ženu i sina.
I sada je samo poštar.
Živi sa Džezabel i sve je nekako mirno i u redu. Sve do onog momenta kada...



Priznajem, Jacob’s Ladder je priča kakvu sam sama želela da napišem i priznajem... Tada pre više od deset godina trebalo mi je da pogledam taj film dva puta da bih shvatila sve detalje. I posle toga ponovo sam otvorila onaj deo u Starom zavetu koji se odnosi na priču o Jakovu.
Maestralno transponovanje.

Ne nameravam ponovo da ga gledam. Prošlo je vreme i perspektiva je drugačija. Ne bih da rušim sećanja na nešto što u ono doba smatrah remek delom. Ali ovih dana setila sam se baš toga, te čuvene rečenice „Da li si siguran da si živ?“

Solarna eklipsa pada tačno u 3:35am po GMT-u na 29Ca, trajaće 3h i 25min, izuzetna magnituda, ascedent je (na teritoriji Balkana) na 25Ge (u pitanju su tropske pozicije, ne sideričke). Po NASA izveštaju sledeća eklipsa ove jačine desiće se za tačno 124 godine. U Indiji se mole već mesec dana, a sada se smenjuju tako da mantranje ni slučajno ne prestane. Solarna i lunarna energija se udružuju i On pokazuje svoje lice.
Na Himalajima se neprekidno vrte molitveni točkovi, jer oni zasnivaju svoje učenje na Mesecu kao najbitnijem nebeskom telu...
Strah, nada, zainteresovanost, iščekivanje.

Eklipsa će imati svoj maksimum tačno nad tim teritorijama i pomeraće se preko Kine i Mongolije, da bi zahvatila deo japanskih ostrva i produžila preko Pacifika.

Kome je život rasturen tamo negde u maju i junu 2006., onom koji je pokušavao da se sastavi i rastavi od nekih stvari, događaja i ljudi u toku 2007., onom ko je nešto počeo u februaru 2008., pa doživeo kulminaciju u decembru 2008., uništio krajem januara 2009., definisao šta je to što je životno bitno, a šta je to što je apsolutno nebitno tokom retrogradnog hoda Venere – tom čoveku, toj osobi, svakoj osobi koja je preživela te tranzite, pokazuje se da se sada donosi odluka. Sada jeste vreme.

Meni je vreme.
Da transformišem šest meseci van fokusa i van ravnoteže u novi svet i novi život.
Da furije preobratim u eumenide.
Da donesem odluke koji će mi oblikovati život u sledećih deset godina.
Sada, pa krajem avgusta, sredinom oktobra, u martu 2010. kada se Mars bude stacionirao direktno tačno na mestu ove eklipse...

Da li sam spremna? Ne znam, i mislim da mi to čak nije ni bitno.
A sve više verujem da nikada neću dobiti odgovor na pitanje da li smo mi potpuno determinisana bića, da li je igra osmišljena do svakog detalja, da li je naš svaki dah i korak unapred proračunat.
Nekako baš ovako...



Posle solarne eklipse neke druge teme pod nekim drugim nazivom bloga, a na ovom istom mestu.
Fantazije, pričice, naklapanja i sve ostalo preći će na moje parče blogspota.

Objavio yzse u 20. jul 2009 21:26:03 | 4 komentara

dzejkobova lestvica koshmara (kako su ga u nas preveli, i po mom mishljenju odlichno) je maestralan film. kada sam ga prvi put gledala, a to je bilo bogami pre sigurno 15 godina, malo je reci da sam ostala zaprepashcena, iznenadjena...ni dan danas nisu uspeli da me uplashe nekim filmom kao shto me je npr uplashila glava koja se trese u hodniku bolnice...uzas...ne dao ti bog da to zaista sanjash...i mora da se odgleda vishe puta da bi sve povatao i shvatio.
a za drugi deo posta, koji takodje deluje zastrashujuce... nemam shta pametno reci, osim mozda...da li je iko od nas ikada spreman? ja bih samo da ne boli i da bude brzo...a za ostalo cemo lako :)
good luck svima nama!
Objavio spejsi u 20. jul 2009 23:34:39

I Spejsi bejbi... what are you than?
To je tačno i bila poenta... mada mi je način škorpionski, malo drame nikad nije na odmet :)
Priča se svodi na transformaciju korena i baze svakog od nas, "porodica" to je prava reč. Stara i nova porodica, ono što smo bili do sada i ono što ćemo biti. Nema tu mesta za strah :)
Objavio yzse u 22. jul 2009 11:00:39

Po pitanju drame,Shkorpija/Lavica :) hm... ja bih rekla "udario tuk na luk" :)
Pa meni je hrabrost middle name ;) nek se menja shta hoce, ja i dalje drzim chas :)
Objavio spejsi u 23. jul 2009 17:45:21

Samo drži :)
Odlično ti pada ova eklipsa... :)
Objavio yzse u 24. jul 2009 10:16:42

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete