Pages

Wednesday, April 16, 2014

Chag Pesach Sameach



-...I vratim se tako nazad, i to kao na neki parking. I ti si tu, ali si mala, kao da imaš nekih 5, 6 godina i treba da odemo na put.
I ja tako gledam kola, ona naša stara kola, i kao treba da ih operem pre putovanja da se ne blamiramo na putu. A ti se vrtiš tu oko mene. I onda, u snu, shvatim da treba da zatvorim prozore do kraja, pošto sam se setila da si večito ulazila u kola da bi gledala kako se sliva voda oko tebe i da si naravno večito otvarala po malo prozore i da sam ja naravno večito urlala na tebe zbog poplave unutra i da je to naravno tebe večito beskrajno zabavljalo. (Eto šta znači nedostatak poštenih batina.) 

-Dobro i šta je onda bilo, pita me gledajući odjednom nešto na svojoj ruci.

-Uđem ja tako u kola i kad sam već dobro zatvorila prozore daj da ih prebrišem i iznutra da ne budu štrokavi (zbog dečijih prstića) i u tom momentu vidim da je staklo ispred mene umazano krvlju. Tvojom krvlju. I ja se uopšte ne uzbuđujem zbog toga. Aha, Mili prase je ponovo grizla zanoktice pa sve izgleda kao da smo je klali... Seti se samo onog dana u Mokranjcu kada si svojom krvlju natopila glavni koncertni klavir...

-Jao, ne podsećaj...

-E zbog toga se i ja nisam nešto istangirala. Kao obrisaću ovo i idemo. I taman da se okrenem i proverim i ostalo ja shvatam da su bukvalno svi prozori dobrano umazani tvojom krvlju.
I sedim tako potpuno staložena i smirena u kolima i znam da samo što nismo pošle i probudim se.

-Izgleda da si zaboravila da su Jevreji mazali vrata krvlju jagnjeta da im deca ostanu živa u onoj noći dok se Mojsije ganjao sa faraonovim čarobnjacima?

-Aha, i danas je baš dan kada su krenuli iz Egipta i ispred njih je 40 dana čuda... i haosa.

-I ti konačno imaš 40 godina i sada izlaziš iz Egipta zajedno sa mnom. Konačno sa mnom.

-Da... vidiš ima smisla. Ali odakle sad tebi ta kružna rana na ruci?

-Nemam pojma, od noćas... Ali ima smisla, kako ti kažeš. Sada obe imamo po znak na ruci da smo izvedene iz Egipta.

-Ok, Sunce mog života, samo skapiraj da su u pitanju arhetipske slike i nemoj da si zucnula svom društvu ništa od ovoga, proglasićete ludom.

-Ma baš me briga za njih, više me zanima šta će se dešavati u sledećim danima.

-I mene, veruj mi, i mene.








No comments:

Post a Comment