Pages

Thursday, April 17, 2014

Da ispunim tišinu


...dok čistim ono veliko prolećno spremanje po kući.
Pa da ne vučem četke i metle i krpe i usisivač tek tako imam tu strašnu osobinu da uvek satima preslušavam najstrašnije religiozno-konspirativne ideologije.
Normalne žene puste narodnjake ili Georgijeva ili nešto onako slatkasto tužnjikavo pa lepo pevaju.
Ali jok ja.

I nađem tako slučajno ovog lika.
Ma ne mogu da verujem šta sam sve čula vukući sve svoje skalamerije po sobama.




On je bio veštac, demon, nastavnik muzike (naravno), druid, katolički, pa mormonski sveštenik, pa onda samo vampir.
Čudo od čoveka.



Ovde je vrlo brzo prošao svoju biografiju, ponovo potkačio Alistera, zadržao se na vudu magiji, pun sat vremena dok sam sređivala klavir i lakove za nokte.
Bili su u strašnom stanju (mislim lakovi).



A onda se prebacio da bude rabin.
Ne mogu da verujem, ali taj čovek ne može da mi dosadi.



I odlučila sam da danas završim sa njegovim predavanjima i provedem Veliki petak u miru i konačno tišini.
Bio bi red.


No comments:

Post a Comment