Pages

Saturday, April 26, 2014

Očitavanje


Kako sam znala?
Samo sam čitala.

Karte i karte, pozicije i sve prateće gluposti.
Tako sam znala.

Dok ti sediš na onoj stolici, sam u toj sobi gde smo bili... svuda, ja hodam kroz grad.
I nove sandale stoje, čekaju neke lepše dane na pristaništu.
Dok sediš na toj stolici gde sam ti sedela u krilu ja hodam.
Samo hodam.

Prođem pored onog platoa gde je trebalo da igramo valcer u vetrovitoj noći.
I pored mesta gde je trebalo da kupimo sladoled.
I da ga podelimo.

I hodam.

Muškarci se obično napiju. Odu u kafanu, istresu, naljoskaju, nalupetaju gluposti, ima tu raznih ideja.
Ja obično nahranim galebove.
Na obe reke, sa obe strane.
Zato su tako lepo debeli i pitomi.

I nastavim da hodam.

Dok sediš sam na baš onoj stolici znam da ponovo osećaš i znam da...
Sve znam.
Sve pročitam u kartama i pozicijama i glupostima.
I odem da hodam.

Protiv nekih stvari ne mogu da se borim.
Ne mogu više da pokušavam.
Neka sve ide kako ide.

Neka hoda samo od sebe.





No comments:

Post a Comment