Pages

Wednesday, April 30, 2014

Da vidim i ovo pa da mrem



Taman se lepo zalepim uz staklo, pošto je na tribinama ionako bila neopevana gužva..



...kad se zakucaše baš kod mene.



Malo kanadskog duha i malo više smrzavanja.




I shvatila sam, ganjaju pak (ono malo crno i okruglo) i imaju golove.




I treba da sam uvek, ali uvek uvek na sigurnom rastojanju pošto razvijaju poprilične brzine, oklopljeni su i naoružani onim močugama.
A ograda se opasno klati kada priđu preblizu.


Čekaj, jedan je pao...?




Da nije mrtav?

Ali na sreću vaskrsao je i počela su "slobodna bacanja, gađanja ili kako god se to zove", pošto sam i ja do tada skapirala da je rezultat poduže nerešen.




I to je bio taj istorijski momenat !




A onda je zaokrenuo k tački gde stojim i samo sam se oduzela.




I eto grljenja.




Eto slavlja.




I Panteri napuštaju teren.

Pst - ima i jako zgodnih primeraka.



U međuvremenu sam shvatila pravila.
Sama sam shvatila!

Krv nije voda.



Nova ekipa, novi okršaj posle peglanja leda.
 



 
Uđe čovek sa sve kesom.
A i to je bio momenat kada sam shvatila da ipak ne treba da stojim uz ogradu, ali... bilo je jače od mene.




Lepo se ispričasmo, raspitasmo za zdravlje i familiju...




Zagrevanje.




Neću više da stojim uz ogradu. Neću više da stojim uz ogradu. Dakle, neću više da stojim uz ogradu...




I još zagrevanja.




Dobro poznata jeza kako je prozujao pored.




I počinju.




Nekako mi je stiglo do mozga da, iako suludo, sve ovo počinje da mi se sviđa.




Do sada sam jedino imala fanatične napade praćenja Formule 1, pa kartinga u Pitsburgu i naravno Pariz-Dakar relija, ali i to je odavno prošlo...




Ali ovo je bilo otkrovenje...


I tačno sam unapred znala da će zbog greške morati da rade ovo štagod da bi dobili pravo na pak.




I odoše tamo.




I dok su daleko da zađem dublje u neprijateljsku teritoriju.
I usput se prisetim Cool Runnings filma.




I to su brzine!




Tako je majstore. Tu lepo stani i zakloni mi pogled.




Idemo, ajmo, babe jedne!




Trebalo je da navijam za Nogice, ali srca sam mekog,
svi su mi bili zanimljivi.



Moraću da se pojavim još koji put.
Stvarno mi se sviđa.
Ali sledeći put obavezna sa dva para dugačkih gaća ispod. Ledeno je, vaistinu.



No comments:

Post a Comment