Pages

Friday, April 4, 2014

Sunce moje pametno



Ok, ja sam iz drugog gledanja shvatila zašto je ruskinja superiorna, mada mi se crnkinja više svidela.
A onda... Čemu sve ovo? Vidim svrhu kao kvalitetan deo psihološkog lečenja u smislu izbacivanja trauma, ali ovo tako nekako baca žene na dno... nemam pojma.

Inače, lepo se vidi da crnkinja u stvari kopira mene dok sopstvenom detetu objašnjavam polinome i ostale matematičke mudrolije. Isti moji pokreti, neverovatno kako me je skinula.





Ali... ALI ako moje Sunce misli da će na leto da izađe sa svojom ekipom na ulicu i ovim (OVIM) da zaradi pare valja joj nekako lepo saopštiti da će umreti od gladi pre no što dobiju i cvancika.
Ma mogu da stave i silikone i obuku se u šljokice - džabe.

A onda, kad malo bolje promislim, nema šanse da umru od gladi pošto će ih policija pokupiti posle dvadeset minuta ovakvog "umetničkog" izražavanja.
Te sad planiram kada da nazovem njenog strica i kažem mu da bude spreman da je vadi iz zatvora.
Ah, ta mladost.


No comments:

Post a Comment