Pages

Tuesday, April 22, 2014

Težak život



Kada mene neko angažuje da izigravam manekenku, onda uvek izbacim standardnu rečenicu kako je budžet za prezentaciju toliki da su morali da angažuju Andrijinu babu da im bude model.
E pa tako i ovog puta.

Moj jedini uslov je bio da slike ne budu kao one žurka/sedeljka/splav/slava/sahrana slike na fejsu. I naravno nikako ne one "erotska misterija" stil takođe sa iste društvene mreže, jerbo od takvih prizora namah dobivam konstipaciju.

I nešto uradismo, a ovo je za moj glavni blog. Ostalo ide tamo gde treba...



4 comments:

  1. Jeste, znam. Zračila sam pitanjem - Hoće ovo još dugo?
    ;)

    ReplyDelete
  2. Mhm...Ova ledjna je savršena. I imaš lepe sandalice , vrtoglave :)

    ReplyDelete
  3. Uz takve sandale mora da ide i motorizovan muškarac koji će hitro istrčavati iz kola i voditi me uz i niz stepenice, ali polako... :)

    ReplyDelete